varför elak??

hur äckliga är vi mot våra medmänniskor egentligen?
va gör att vi tror att vi har rätten att uttrycka oss på ett fult å oacceptabelt sätt mot andra?
nog för att ja förespråkar ärlighet,ABSOLUT! alla gånger! MEN man behöver inte bete sig som ett mongo för det!
vi är alla olika å tycker om olika saker, vi tycker olika saker e snyggt å roligt osv!
för mig spelar det ingen roll hur en person ser ut!  - eller okej ja skulle ha problem att hänga me nån som e trasig,smutsig å luktar kiss! men annars kan ja nog hänga me dom flesta, så länge ja trivs...
dagligen får ja gliringar å elaka ord om min vikt, för å inte tala om alla blickar!!
asså ja förstår det! ja följer ju inte normen om hur man "ska" se ut, sen har jag noll å ingen förståelse varför vissa känner att dom måste vara elaka? vad vinner man på det lixom???
varför ska folk ha så jävla mycke åsikter om varandra?
 
min pt råkar ofta ut för detta med att få höra både de ena å de andra bara för hon inte råkar följa normen
finns folk som kallar henne ful å äcklig å manlig, vilket är helt befängt!
 visst absolut får man väl tycka det, men varför måste man dela med sig?
vissa menar på att de e okej att säga så om henne för hon har valt att leva som hon gör,
eller attt hon inte ska bry sig för orden kommer bara från folk som e avundsjuka
men faktum är att elakheter e ju aldrig okej! å ja tror inte heller att de handlar om avundsjuka!
de e inte överviktiga eller misslyckade människor som säger så utan det är elaka människor!
människor med risig uppfostran.....
 
hur vacker e hon inte lixom!! å då e de bara utsidan man ser på kortet, hon har ju en insida å ett sätt att vara på som är 20.000 gånger vackrare! :)
okej ja kanske inte vill ha lika mycket muskler som sarah (eller vill ja det? hehe kan inte ens tänka i dom banorna
för de e så långt borta :) -nä men vi säger så, att ja inte vill träna på de settet, då gör ja väl inte det,
å va hon gör e ju upp till henne !
ja skulle inte vilja dejta nån sån man met jättemycke muskler, typ såhär...
för ja atraheras inte av honom, men valet är hanns! varför ska jag vara elak mot honom för att vi är olika!?
 
de ska bli väldigt roligt att se om folk möter mig å behandlar mig annorlunda då ja gått ner min övervikt!
många säger till mig nu att "du kommer få så mycke killar när du gått ner"
ja kan inte låta bli, DE STÖR MIG! ja e ju samma människa lixom!
okej ja fattar att  de handlar om va som atraherar -på samma sätt som den muskulösa mannen inte atraherade mig...
men de känns fel på nått sett!
hum ja ska försöka påminna mig om att skriva om de blir nån skillnad  :)
de ska bli skönt å kunna åka till sjukhuset när ja e sjuk å inte få diagnosen tjock!
jo de e sant, de spelar ingen roll om ja kommer in för ja e hostig å jävlig eller om ja kommer in , som typ efter ja gått omkull me motorcykeln....jo du e ju tjock de e därför du har ont i knät..
ööh jaaa, fast nu är ju nått fel eftersoom ja vurpa på hoj i 50-60 km/h rakt ner me knät i gruset å sen gled ja så 100 meter, ja tror att de e största anledningen till att knät inte funkar å vikten e lite sekundär i detta!
kolla här ja kan inte böja det ens! joo de kan du ju, men du e tjock så då e man ovig..
men ditt cp kolla de andra benet å jämför!!!!
kan säga att ja gick miste om försäkringspengar för ja inte pallade att åka tillbaka å få ett läkarutlåtande!
detta har ju oxå resulterat i att ja aldrig fått nån sjukgymnastik eller råd om hur knät ska tränas,
detta suger ju nu, då ja har konstant ont i knät å verkligen begränsas i min träning!
men nu ska det stärkas- hoppas de inte e försent!
 
nu ere dax för att hoppa in i duschen å sen ta sig till nån form av shopping (ringen tror jag)
för den sista julklappen, sen blir det träning å efter det  måste ja hem å slå in julklapparna å städa
för sen jobbar jag ons-sön
 
sköt om er nu å tänk på va ni säger INNAN ni säger det!
glöm inte att det är okej å faktiskt roligt att vi alla e så olika varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0