trött i fötterna....

fyyyy faaan!
e såå jäkla slut i hela kroppen!!
har jobbat julkaos sen i onsdags å de har ju vart galet :)
på detta så har jag oxå tajtat kosten något OCH tränat VARJE dag!
i fredags åkte jag in å tränade innan jobbet och lör-sön har jag gått 1½ - 2 timmmar efter jobbet
igår slutade stegräknaren på  24117steg och söndagens steg blev 22779...
sen i fredags har jag dessutom strypt de 3dje målet (mitt favvo mål) allt för att försöka ro iland
julaftons målet som ja hade, hahaha fan ja vet att ja e koko men ibland måste man chansa lite å våga testa!!!
enligt statistiken av dessa två månaderna så verkar det som att ja går på 2veckors schema..
dvs ja står ganska still under en vecka eller tappar ett par kilon,å den andra veckan händer det mera,
så vi får väl se om ja klarar nyårsmålet då :)
ja hävdar ju fortfarande att de inte e imorn innan man sovit så de slutgiltiga resultatet lämnar jag efter sömn!
 
nu ska ja försöka samla lite energi å slå in dom sista julklapparna
å sen vore en lång dusch sjukt skönt, men de vetifan om ja pallar!!!
kör en snabb uppdatering imorn! go jul på er....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0