se e så sjukt när man tänker efter!!

två månader har passerat sen  jag träffade sarah "första gången" ja tog ett beslut den dagen,
å jag har verkligen kämpat!! och de sköna är att jag inte på något sett känner att "ja inte pallar mer" eller
att jag e "redo att ge upp" utan ja e fortfarande så jäkla mottiverad till att fortsätta kämpa
och jag ser fram mot nya roliga resultat!
jag ser fram mot mitt "nya liv" ja trivs i det!!
 
ja satte ett mål för en vecka sen, som ja inte lyckats ro i land!
ja satte ett högt mål -de kommer aldrig att gå,omöjligt sa många - :)
INGET ÄR OMÖJLIGT!!
man ska satsa högt, men man ska inte ge upp om man inte klarar målet, utan bara utvärdera de man gjort!
ransaka sig själv om man kunde gjort mer, eller annorlunda eller om man slarvat osv..
mer kan man alltid göra! man kan alltid ta längre promenader, träna fler ggr eller bla bla bla
JA E NÖJD! ja vet att jag kämpat å ja vet att jag har tränat HÅRT varje dag å ja har inte slarvat
med kosten, ja har gjort va ja kunnat :)
 
så.... TVÅ månader har passerat och vågen visar -17,5 kilo (har sedan i fredags pendlat mellan -17 å-18 )
ja bommade altså målet med 2,5 kg
klart de e lite bittert!! ja e ju en sjukt dålig förlorare!!! :)
men samtidigt måste man ju se vad man faktiskt har åstakommit!!
min chef hjälpte mig faktiskt med det...
hon satte perspektiv på va ja lyckats med ... hon gjorde vikten "synlig,kännbar,på riktigt"
för er som inte jobbar i butikbranch så kanske det inte blir så talande, men då e ni hjärtligt välkomna
in till mig på jobbet för att känna efter,ni kan ju bära omkring på den en stund å se hur länge ni pallar :)
 
ja kommer nu langa upp en bild men ber er vänligen att inte lägga märke till
lång-arbetsdags-frilla  eller annat osmickrande :)
bara en kul bild me mig å min tappade vikt :)
 
 
ha nu en jäkligt god jul allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Herregud!! 17,5 kilo på bara 2 MÅNADER!! Det är ju helt jävla otroligt! Så himla bra! Hur faan har du burit dig åt kvinna!!!???! :D

Heja heja Emma!!

kram Mormor

Svar: kämpat å gett mig fan på att lyckas :) å sen tatt hjälp av ett proffs :)
emzingen

2013-01-02 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0