Pain is weakness leaving the body

igår somnade jag som om nån hade slagit mig i huvudet me en stor klubba å vaknade 6 timmar senare
i EXAKT samma ställning, va berädd på att ja inte skulle kunna stå upp :)
men benen va inga problem! där emot hade ja nån så grönjävlig träningsvärk i hela ryggen
från svanken å hela vägen upp i nacken, haha har garvat åt mig själv hela dagen! :)
å kommit på att träningsvärk e ganska skönt på nåt märkligt sett,
typ som gadd smärta !!
mia kände sig förkyld å risig idag så hon medelade att hon inte tänkte träna idag :(
fick genast lite panik över att behöva gymma själv, de sammantaket med dagens form
fick mig genast att börja tänka i hoppa-över.gymmet-banorna, men blev direkt rädd för mig själv
..e ju livrädd för att börja fuska för de e så jävla lätt att de blir en vana -ja känner mig själv!!!
å sen har jag ständigt sarahs ord ringandes i öronen, hör henne varje gång ja går förbi godishyllan på jobbet,
eller när ja e sugen på att ta bussen eller rulltrappan eller ..... ja vad som hellst
ALLT DU GÖR PAYAR OFF!!
ja bestämde mig för att i alla fall gå upp till gymmet å sen köra lite lätt, eller i alla fall känna efter,
å me tanken på att, funkar de inte så ställer ja mig på promenadbandet en stund
 
väl där blev ja peppad av personalen -som förövrigt e förbannat bra!
de lyste nog inte direkt jävlar-va-taggad-ja-e om mig när ja klev in, så tjejen fråga hur ja mådde
varpå ja berättade att ja hade träningsvärk, hon log bara å sa "vilken kämparglöd du har! gå in å kör järnet nu!
 
passet börja riktigt skit! ja har ju fått i läxa av sarah att köra roddmaskinen å försöka att förbättra gårdagens resultat
men efter 3 minuter skrek hela kroppen " DE GÅÅÅÅÅR INTE!!! å de gjorde den typ från å med fjärde sekunden :)
så ja bestämde mig för att köra lite blandad träning me lätta vikter..... men...
ja kände mig stark! så ja höjde 5kg på ländryggen, 5 kg i magmaskinen, 15kg i maskinen för typ axlar/skuldror
å 10kg lats, samt 10kg på axlarna :) tungt grisigt å fett nöjd när ja gick där ifrån!!!! :)
tanken ja hade när ja körde va : om man ändå vet att gårdagens träningsvärk kommer va grönjävlig imorn, då kan man lika gärna köra ett tungt gympass idag med!!
å om ja får gissa så lär det va samma tankar som får mig genom mårgondagens träningspass oxå! :)
sen blir det troligtvis 2 dagars gymvila
 
ja tycker att det är så förbannat roligt att flera stycken vänner har hört av sig till mig senaste 2 veckorna
å berättat att mina inlägg här å på fejan har inspirerat dom till att själva börja träna,gå till jobbet,sluta me godis,
eller våga tänka tanken på att ta tag i den där drömmen :)
så jäkla roligt att folk tar sig tiden att skriva till mig å de e ju extremt glädjande å upplyftande
att veta att jag kan inspirera någon!! å framför allt till något som jag själv va helt oinspirerad till för bara några månader sen :)
folk har tackat för att jag e så pass öppen å ärlig när ja skriver, sån e ja ju alltid!
men ja har ju lovat att detta INTE skulle bli nån träningsblogg hahaha
ni får ju hojta om ni lessnar å vill att ja ska skriva nått annat :)
 
ja tror att de hjälper att inte känna efter så jävla mycket hela tiden!, gnäll när du har riktiga problem :)
bestäm dig bara å gör!  de kanske kommer va jobbigt,ABSOLUT!
klart de e skönare att åka buss än att halka ner till stationen men de tar -för mig- 15 minuter
va fan e de lixom?! oj oj oj 15 jobbiga minuter! haha kom igen va fan gnäll när du har riktiga problem :)
-sånna här tankar kör ja hela tiden!
mmm vist vore de gott me en chokladbit! du får ta den,varsegooo...men... allt du gör payar off!
ÅT ALLA HÅLL!!! :) för mig handlar de just nu om -ta den där choklan du, å fortsätt vara fet å onyttig :)
 
 
 
nu ska ja kolla på en film å sen ska ja sova som ett litet barn :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0