måndag e alltid speciellt

de e märkligt att kassorna pajjar just denna vecka!
redan förra veckan pajade en kassa å idag gick den största kassan sönder :(
när ja kom va den helt obrukbar då både scanern å vågen va trasig, efter lite pilliduttande
lyckades ja få igång vågen å eftersom de va kö till förbannelse så va de ju bara å köra
dagens första träningspass för fingrarna! dvs knappa varenda ean-kod på varje vara
detta ledder ju till att man typ blir sinnessjuk å efter nån timme va ja typ redo för psyk!
 
hatar sånna där dagar när inget funkar, men de e ju bara att köra på lixom :)
 
efter stängning mötte ja upp mia å gick till sats
hehe alltid lika roligt att mia lixom får hänga me i min skit :)
på vägen upp informerade sarah lagt i en högre växel till mig, å förklarade hur ja skulle träna,
mia svara me jaha då kör vi då :)
halvvägs in i passet tittade vi på varandra å enades om att vi vart lite mesiga tidigare  hahah
men vi körde på..
personligen har jag inte så jättemycke problem med att köra vikter- visst de känns ju i den muskeln man terroriserar men thats it lixom, min svaga punkt e ju cardio, alltså pus-träning
ja har ju en kondis som e typ NOLL
ja gjorde mitt BÄSTA å ja kämpade som fan rent ut sagt körde olika intervaller å gav verkligen allt!...men efter 10 minuter va de typ svart framför ögonen så idag blev de helt enkelt inte längre än så :/
men va fan de kan ju bara bli bättre!!!
så länge ja vet att ja har kämpat HÅRT så tänker ja känna mig nöjd me mig själv
men självklart med inställningen att försöka pressa mig hårdare för varje dag!
påt igen imorn, antingen blir de pt-träning eller så åker ja in å tränar själv (eller me mia)
 
vi har ju gjort lite förändringar i kosten oxå å ännu så länge funkar de utan problem
 
ska försöka sova snart dels e ja ju inte 100% kry å då blir ja som en bäbis va de gäller sömn
å dels vet jag att veckan kommer bli HÅRD!
årets värsta vecka om man jobbar i butik e typ denna vecka...
från å med torsdag kommer de bli grönjävligt, förs kommer bidragen å sen kommer lönen
hehehe gångra det med kost å träning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0