hatar dessa dagar!!!

 
egentligen är det ju inte imorgon ännu, eller idag, eller ,ja asså de blir ju inte en ny dag förns man
har sovigt :)
men imorn (idag) den 20onde december  är en sån där minnesdag!
jo tack ja e försedd med ganska många sånna!!
idag skulle min fina pappa fyllt 72 år om han levat, å då har han hunnit vart borta i 16 år redan
asså SEXTON ÅR!! helt jävla sjukt va tiden går! å fortfarande går det inte en enda dag utan att
ja tänker på honom å saknar honom!!
 
GRATTIS MIN ÄLSKADE PAPPA! HOPPAS DU FÅR EN BRA FÖDELSEDAG DÄR UPPE
I ÅR HAR DU JU DIN KÄRLEK Å FIRA MED, SAKNAR ER BÅDA!! ♥♥
 
Å om de inte vore nog så, så är det ju idag även 9 månader sen min vackra moster lämnade oss!
fy fan asså va livet kan vara orätvist!
å fy fan för dom här dagarna när man saknar lite extra!
 
ja e så sjukt jäkla less på att vara ledsen, å ja e så sjukt less på att sakna!
ja har inte lust å ork till det! ja vill lägga min energi på annat, men de e svårt!
för om ja ska vara helt ärlig så e jag så jävla förbannad för att llivet e så orätvist!!
känns så sjukt ruttet att de e fyra dar kvar till jul å lägenheten är ostädad å
långt ifrån julmysig! ja har ju noll ork å noll lust att fixa det!!det känns faktiskt inte som om de kommer bli
nån riktig jul i år! pappa saknas, fast de har han ju gjort i många år! mamma saknas å moster saknas,
morbror lär inte heller va me då han troligtvis e kvar på sjukan, å bror min ska fira med sin tjej å hennes familj..
de e svårt att låta bli å känna sig ensam när man inte har nån egen familj!
men ja tänker göra det bästa av det hela! ja har mina kusiner å ja har min fina mormor å fira med
för mig är det viktigt att vi är tillsammans å finns för varandra å stöttar varandra
efter detta skitår! de kommer bli en jävligt jobbig jul!
 
ja har så läskit mycke ilska inom mig å ibland kan de vara svårt att hålla den ilskan balanserad!
å de e framförallt sånna här speciella dagar som ilskan blir starkare,
att de då imorgon (idag) är bidrags torsdag innan jul känns sådär
eftersom ja vet av erfarenhet att kunderna kommer vara flera å mer stressade,å mer otrevliga än vanligt..
å sen ska jag på det upp på gymmet  - förhoppningsvis är ja lite sne under passet så de får mig att få nån extra
ork å kämparglöd! :)
 
bara för detta inlägg mest innehåller sorg å skit , så tänker ja faktiskt även berätta nått kul som hände idag!
en av kunderna kom fram till mig idag på jobbet, å sa att hon bara ville berätta att hon blev så jäkla sporrad
av att se mig på gymmet igår :) att hon tyckte de va så grymt starkt att ja va där å kämpade på, och att
de hade fått henne att köra ett bra pass igår för att hon blev peppad!!
haha sjukt rart av henne att ta sig tid å faktiskt berätta det för mig, ja blev jätteglad!! å faktiskt sporrad
över att ja kan sporra nån annan!
körde ett bra pass under kvällen å känner verkligen i axlar å rygg att träningen gjort sitt :)
haha de har blivit nån sorts livsstil numera, att alltid ha lite ont överallt :)
 
hoppas ni får en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0