handkräm e för brudar, marklyft e för riktiga kvinnor hahah

satyg vilken bra dag!!
vaknade tidigt (mitt tidigt) åkte in för ett träningspass med världens bästa pt!!
hon är verkligen precis va ja behöver, så fruktansvärt duktig å motiverande, ja lär mig jättmycket av henne,
hur kroppen fungerar å va som händer när du gör si å så, hon peppar mig till att vara mitt bästa jag!
de braiga e ju att hon känner mig å vet precis hur ja funkar, hon säger precis rätt saker för att få mig att
göra de där lilla sista :)
de e så skönt att ha nån vid sin sida som verkligen vill ens absolut bästa!
 
idag körde vi marklyft vilket är riktigt kul :)
man får verkligen ta i med hela kroppen å känna sig riktigt .... ja  jag vet inte hur ja ska förklara det,
men de e ingen -enligt normen- tjusig tjejövning :)
utan de e mäktigt,tungt å svettigt :)
ja e ju en brud som inte e så jävla fin i kanten utan ja gillar ju att ta i så man typ fiser av bara farten
(hihi fis å fart i samma mening :) -humor)
ja bara garva medans ja stod å smörjde händerna med-ja har glömt vad- som torkar ut händerna så du får
bättre grepp på stången hahah - kvinligt va?!
de roliga här va ju oxå att ja fick känna mig stark å duktig, å fick jättemycke poitiva ord från sarah
-riktigt roligt!!
när ja kände att ja inte kunde lyfta ett gram till å sa till att "nu räcker det!" kastar sarah ur sig den där kommentaren
som hon vet att ja inte kan kliva förbi .. att ja e 5 kg från en av våra vänners personbästa ,
vilket självklart leder till att hon får langa på 5 kg till å ja kör ett lyft till hahahaha BRA SARAH! :)
 
 
efter träningen åkte ja in till stan å köpte en julklapp å en till munktröja
-en likadan som den ja redan har, men vet ni idag köpte ja faktiskt en stolek mindre :)
haha trode inte de va sant för jag ser ingen skillnad på mig själv MEN moahahaha - skön känsla!
nåväl de e ju fortfarande elefant stolek i tröjan men de e ett tecken på att de går åt rätt håll!!!!
 
sen åkte ja hem å mellanlanda hemma en timme innan de va dax för julbord me credo
eftersom sarah har sagt att ja ska gå 10.000 steg varje dag å stegräknaren endast stod på 8500 nånting så trotsade jag träningsvärken som redan börjat smyga sig på och tog en promenad till kyrkan
passade på att gå en omväg eftersom ja hade trevligt sällskap i luren
när ja kom hem så visa stegräknaren drygt 15.000 steg :)
 
vi hade en jättetrevlig kväll å åt gott - åt inget "förbjudet" kände att det inte va värt det! :)
medans mina vänner fikade me godis å pepparkakor lyxade ja till det med en clementin :)
vi gjorde en julklapslek där jag fick ett par jongleringsbollar (ja eller 3 st)
riktigt roligt - ska fan trääna å bli grym :)
 
i skrivande stund ligger ja i soffan å känner typ varje muskel hahah
kommer ha sån jävla träningsvärk imorn asså!!!
men ja välkomnar den med öppna armar å ett stort leende!! har man grym träningsvärk så vet man att man har jobbat å jobbbar man hårt så uppnår man dom resultaten man vill!!!!!!
 
allt du gör payar off!!
kärlek till er där ute! våga ta dom där stegen ni funderar på, fan kan jag, JAG trivas på gymmet då
kan fan alla, VEM SOM HELLST uppnå precis de dom vill! :)

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Du är så SATANS duktig min älskling! Jag känner mig stolt och privilgierad att få ha dig som vän/syster! Puss!

Svar: äh vadå ja lyfter lite vikter medans du krigar mot hela mongovärlden! du e satans duktig!! <3
emzingen

2012-12-12 @ 08:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0