buon compleanno...

dagen har bjudit på så jävla mycket bra!!!
har spenderat den med människor som vart mig så himla nära under min uppväxt,
människor som hjälpt till att göra mig till den jag är idag!
tyvärr kom vi ifrån varandra när jag va runt 16, de fanns flera anledningar till detta så som flytt,
vägval och att min pappa gick bort.
dom har alltid funnits i mitt hjärta,bland mina minnen, och jag har saknat alla roliga stunder vi haft!!
de jag älskade när jag var yngre va  att familjen va så stor :) alla umgix ihop stor som liten,
de va mycke bus å vi hade alltid kul! ja kände alltid väldigt mycke kärlek i denna familjen
 
de va länge sen vi sågs 10-15 år sen typ, å om ja tyckte att familjen va stor då så va de bara början,
jävlar dom har LEGAT i asså :)
 
kvällen har spenderats med mat å vin å a trip down memory lane
(ja jag har hållt dieten till 99% de smet ner nån penne å en liten liten bit panettone-ere fest så ere)
när ett stort jäng italienare träffas å dinnerar då håller man inte på å larvar me flaskor eller boxar
nä vi kör riktiga flarror :) hahaha
 
nåväl ja e grymt tacksam för att jag blev inbjuden å ja e grymt tacksam för att så många
delade me sig av sina minnen av mina föräldrar
trots att 15-20 år passerat så vart jag mottagen med öppna armar å tokmycke kärlek
 
stort grattis på födelsedagen till 70åringarna som faktiskt fyller idag!!
när dom fyllde 50 så fick dom 50 vita rosor var... gissa hur många rosor ja släpade på idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0