32 jular fick ja fira med mamma, i år har hon fattats mig!

julen har vart trevlig !
konstig å stor saknad efter dom som inte är här längre, men okej- vi har gjort så gott vi kan!
firade afton med kusiner å mormor och gårdagen med min bror,hanns sambo, mina gudförälldrar
och calle
har ätigt väldigt gott, framför allt igår -de italienska julbordet e klart bättre än de svenska!
tycker ändå att ja lyckats hålla kosten  helt okej!!
inget godis inga bullar å sånt!
afton unnade jag mig en hård å en mjuk macka med ost å julskinka
å igår tog ja en bit pannetone thats it!
ida blir det den sista dagen av jul, tog ledigt från jobbet då hela släkten kommer att träffas å käka hos mormor
de blir en lång promenad dit - ser jävligt halt ut ute, så ja hoppas att de funkar!
 
ska bli så jäkla skönt å komma tillbaka till vardan å få rutiner igen!! BRA kost - vill ha tillbaka den braiga magen igen -julmat e flottigt !!:)
å ja saknar faktiskt gymmet, ska upp imorn å svettas lite :)
 
sen gäller de ju att öka kondisen nu eftersom min bror har anmält mig till tjejmilen i september hahahah
.... nåväl nu e lunchen snart uppäten
-en gurka ,en tomat, å 150g kasler
 
sen blir det en snabbdusch innan promenaden
hoppas ni har haft en bra jul å att det blir ett bra avslut på året!
sen håller vi tummarna att 2013 blir ett bra år, ett år av välmående där många mål träffas å
många drömmar går i uppfyllelse!
fridens på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0