häppy häppy börsdej tu mi, änd to änsofi :)

denna vecka har ja verkligen jobbat på att försöka ge mig själv sömn, de har gått okej vissa nätter å käpprätt andra.
snart ska jag hoppa i säng å faktiskt stoppa i mig ett litet litet piller  för tanken är att försöka sova typ 12 timmar
då hela helgen består av kalas :)
imorgon kommer mitt hem invarderas av massor av goda vänner!!!
bestämde mig inte förns förra lördagen å detta har resulterat i att flera vänner redan hunnit boka sig på annat håll
vilket e tråkigt men å andra sidan så kanske de e lite bra för då blir de inte 40-50 pers som förra året :)
även om ja älskar att ha mycke folk omkring mig så bor ja ju trots allt bara på 43 kvadrat!!
lite baktankar hade ja ju med festen oxå för de ger mig själv en fet spark i röva att ta hand om allt ja plockat hem från mamma å dessutom storstäda :)
känner du att ja har glömt att bjuda dig så ring eller fejja mig de finns nog fortfarande plats kvar i min goa soffa
bålfrukten e lagd i spriiit  å nubbe tombolan e framtagen :)
 
på söndag kommer min lilla släkt över på middag...
tycker att de känns viktigt att vi ses å att vi försöker ha lite roligt oxå även om de kommer fattas två systrar!!
fan alså inte fan trodde jag att ja skulle fira min 33dje födelsedag helt utan föräldra och utan moster!!
livet e bra jävla orättvist altså!!!
nåväl man får va glad åt dom man har kvar i livet! för de finns ju dom som e helt ensamma lixom...
 
MEN de e ju inte bara jag som fyller år idag utan även min fina fantastiska anso!!!
tusen röda rosor till dig min sköna böna å stooort grattis!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0