funderifundera

funderat mycke över detta med facebook...
som ni vet så gillar ja ju fejan som fan! ett lätt å eftektivt sätt att hålla kontakten med vänner,gamla skolkompisar,grannar,släkten som bor i utlandet å kollegor från förr
de e absolut inte så att ja inte träffar mina vänner! å dessutom pratar ja säkert 3 timmar/dag i luren med olika vänner, men fejan hjälper mig att hålla reda på sånna man inte träffar !!
+ att ja tycker de e kul å se va folk pysslar med,om folk får kids eller gifter sigg,
om nån separerat eller bara kunna diskutera saker å ting me folk
 
dock ställer ju fejan till det ibland!
något ja funderat mycke över senaste tiden är detta med vad är "kravet" på en fb-vän?
när tar man bort nån lixom??
för min del ska de till ganska mycke för att ja ska plocka bort någon,asså typ att nån beter sig riktigt illa
eller att vi typ blivigt ovänner...
frågan e ju om andra ser det på samma sätt??
hur ska man tolka det om man blivit bortplockad av nån man faktiskt trodde man va ganska tight med????
vi har ju mycke gemensamma vänner så hur beter jag mig mot denne när vi ses nästa gång????
 
asså för mig handlar det om att inte såra någon!
dom  jag har tagit bort har nog inte funderat på varför, de har funnits solklara andledningar lixom!
å de har även hänt att ja efter flera orimliga diskussioner,eller bråk typ skrivit nått i stil med - du e ju på riktigt korkad, nu tar ja bort dig,hare bra!....
 
de finns ett par som ja tycker e ganska jobbiga, eller  sånna som ja inte pallar att läsa allt om :)
men då finns de ju faktiskt inställningar man kan fixa! tex om man inte vill se allt denne lägger upp osv,
inställningar som ja kan tänka mig att flera har på mig oxå då ja tycker att de e sjukt roligt att skapa diskussioner på fejan :)
men asså de e ju helt okej för de vet ja ju inte om  lixom !! 
 
 
 
de man inte vet om ere ju svårt att va ledsen över
 
nu vet ja oxå att många bryr sig inte ett dugg om fejan å tycker inte att de speglar verkligheten ett smack
och de e ju det som gör allt så krongligt!!!
är man dessutom störd som jag är å analyserar saker till beståndsdel så e ju fejan rena rama döden :)
varför svarade hon inte-hatar hon mig?
nähe inget grattis på födelsedagen-då vet jag att han inte bryr sig
va, gillade hon den statusen - va menar hon me det??
hon svarar inte i chatten- shit hon e död!
en ironisk kommentar- eller va den menad som ironi ???
 
fejsbuck= BRA knepigt!.......
 

Kommentarer
Postat av: Fia - diagnosmamma med fem vildingar

Ååååh, aj knoooow!

Jag hatar fejjan, på riktigt. Önskar att jag bara kunde klicka på 'ta-bort-konto' och gå vidare i livet hahaha

Svar: precis! fast sen älskar ja fejan oxå! jävla skit! :)
emzingen

2012-08-30 @ 08:28:30
URL: http://barajagochmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0