fullmåne?

idag har de vart en sån där arbetsdag som man bara vill få slut på!
man sliter så man får typ tandvärk å endå har man ångest när man går hem för man har lämnat
butiken som en typ krigshärjad zon!
hatar känslan av misslyckande på jobbet, hatar att inte hinna me allt som förväntas av mig
-även om förväntningarna är helt orimliga!
eller egentligen e ju förväntningarna å kraven mina egna ....
har vart ganska rutten på jobbet sen i mars överlag, har kanske inte gjort specielllt många knop!
å de har inte stört mig så mycket, för mig har det vart en vinst att ens orka ta mig till jobbet
å dom flesta av mina kollegor har vart fantastiska å stöttat mig å typ dragit lite extra lass för att ja vart seg lixom..
men nu börjar jag ju bli mig själv igen å me det kommer kraven på mig själv!!
 
de märks att folk e tillbax i stan å har börjat jobba, sjukt mycke kunder som e deprimerade över att semestern inte blev som dom tänkt,å nu vet dom att de e långt till nästa ledighet :)
idag har folk på riktigt vart helt efterblivna!!!
fattar inte hur man kan stå å leta i 5 minuter  ett jävla ica-kort för att få bonus på 85 spänn, å
speciellt inte mitt i rusning så alla andra får stå å vänta!!!???
ja fattar inte heller hur man kan misstolka en skyllt som säger 
 
folk ser verkligen bara de dom vill se!!
spelar ingen roll om de sitter  en eller tolv lappar folk ser 10  kronår å blir helt till sig i brallan å sen läser dom inte mer....
å de e ALLTID mitt fel å kunden har ju ALDRIG  läst fel oooooo nej!
finns ingen bättre känsla när nån surmutta står å tjaffsar å man går å hämtar skylltjäveln
å dom som vanligt hade fel!!!!!
 
nu ska denna surmutta ta en sömntablett å krypa till kojs!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0