en da i taget, kanske leder vägen till dubai

igår (tisdag) va en sjukt jobbig å sorglig dag!
de känns lite som ja avslutade ett kapittel å ja antar att ja nu börjar ett nytt kapittel även om de vissa dagar har kännts som om boken e slut lixom!
huset såldes igår å nycklarna överlämnades till dom nya ägarna...
nu är mitt barndomshem -min trygga punkt i livet- inte mitt längre
minnena från mamma å pappa känns långt borta!
 
ja känner mig vilsen, som att ja lixom e ute å går utan karta å utan mål..
funderar på vart ja ska å hur ja ska komma dit!
vägen känns hal å kurvig å jävligt uppför
ja vet att de kommer lösa sig! klart ja kommer hitta min väg, men just nu e de ungt att gå framåt!
ja har världens bästa vänner omkring mig å just nu håller dom mig om ryggen å sandar min gata ;)
 
va hos emma å bror på kvällen å käkade gott å bara umgix..
dom finns alltidd för mig å utan dom skulle ja nog inte levt idag!!
ja å emma sitter å planerar en semester..
ja vill åka iväg nu i höst - känner att ja behöver det!!
ja vill inte åka själv eftersom ja inte riktigt vet hur ja funkar när de blir lungt!
är lite rädd att ja kommer braka ihop om ja åker själv...
de finns inte så himla många ja kan tänka mig att åka me, dom flesta har ju familj, eller kan inte få semester
eller...ja va vet ja :)
ja å emma har i alla fall kollat mycke på dubai, å vi har fastnat för ett par olika hotell
fatta hur najs dubai är eller ser ut att vara :)
 
detta e några bilder från favorit hotellet... va tycker ni?
 
sista bilden e från de andra hotellets takteras, najs
 
nån som har vart i dubai å har tips på bra hotell eller vad man bör göra å se osv
 
på kvällen åkte vi hem till inger för att hämta lite grejer som dom beställt till mig
ÄNTLLLIGEN slipper ja se ut som svinto i håret!!!!
äntligen får ja fint å fantastiskt gottluktande hår..
ni anar inte hur mycke ja har längtat!!
hehe köpte FYRA LITER schampoo å lika mycke balsam :)
dessutom bestälde ja hem en ny maskara så nu slipper ja de ut som ett lik :)
+ att mina kläder oxå kommer bli rena å lukta smarrit!!!
 
nu måste ja sova!!! gonatt alla vänner!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

åhh vilket hotell :O
du förtjänar verkligen en skön och otrolig semester <3
kan jag lägga mig i din resväska eller ;)

Svar: kom du :)
emzingen

2012-08-14 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0