barnen är vår framtid!

har verkligen tagit hand om mig själv sen i tisdags!
eftersom att allt me huset har tagit alla lediga dagar sen midsommar så har ja ju knapt träffat folk sen dess!!
tack vare att ja faktiskt har sovit ganska bra sen i tisdags ÄNTLIGEN!
så har ja orkat ta kontakt me lite väänner å de mår jag så bra av!!
 
i torsdags efter jobbet åkte ja å fikade med en gammal kär vän
som vanligt blev de mycke snack om gamla minnen :)
fick oxå träffa hanns fantastiska dotter! jisses han kommer inte få de lätt att hålla grabbarna borta, sötare tjej får man leta efter!
 
till sättet påminner hon väldigt mycket om mig själv i den åldern -nästan läskit mycke!
vi pratade mycket under kvällen om allt möjligt å de fick mig att inse hur mycket ja saknar
ungdomsarbetet i kyrkan!! den glädjen ja känner när ja lyssnar till goa ungdommars storrys å deras liv
fattas mig!
tror att ja har lyckas knuffa en eller två ungar åt rätt håll genom åren å glädjen e stor när dom flera år senare hör av sig när dom har nått kärleksproblem eller e less på skolan eller när dom bara behöver snacka, ja eller när de helt plötsligt bara dycker upp ett hjärta på fejanchatten- åh vilken ljuvlig betalning det är!!!
men dom börjar bli gamla nu mina bäbisar :)
 
tyvärr följde inte min vänns sambo med till sthlm så nu måste ja hitta en helg för att ta mig till lund för att hälsa på dom!  de e dax att vi får träffas nu efter att ha figurerat i varandras liv i typ 15-16 år utan att ha träffats
måste ju få träffa denna varma å goa människa!!
 
idag LÖRDAG va min första lediga dag,å ja antar att de va därför ja vaknade sjukt tidigt å inte kunde somna om?! la mig i soffan å kollade på 4 (?) avsnitt av top model sverige...
gillar egentligen inte sån skit men de e kul att sitta å irritera sig över hur patetiska brudarna e :)
vissa  gnäller över precis allt å sitter å bölar över att dom måste färga håret lite, okej ja skulle typ böla om dom tvinga mig att klippa håret kort men ja skulle heller aldrig ställa upp i ett sånt program för man vet ju att
dom alltid kör make over å då finns ju risken...
stör mig oxå över att dom e så sjuuuukt dåliga på engelska  å att de e så jävla usa-plaggiat!!
 
hum... hur hamnade ja här? jo just det lördag ja :)....
fixade iordning massor av smarriga grönsaker å begav mig ner till emma å bror.
så fantastiskt att lyssna på emelie 4½ år, hon älskar å prata å berätta va hon gjort å de gäller att hänga me i
svängarna :)
sen drog vi ut till vändelsö för att hälsa på jonas å lina. första gången ja va där, ååh vilken härlig lägenhet!!
å även första gången ja träffade deras lilla charmtroll theo, så bedårande söt!
vi käkade gott å snackade massor av skit :)
precis va ja behövde!!
som vanligt när ja kommer hem från saker å ting e de bara barn på min kamera :)
undrar om de e nån sorts tickande biologisk klocka?
fyller ju snart 33 så de känns som att den biologiska klockan har tickat klart för min del!
men ja får njuta av mina vänners fina barn!!!
 
mina fantastiska gudbarn emelie å melina ( ok emelie e inte min guddotter på papper men ja gör ingen skillnad på dom, älskar dom båda lika mycket! å kommer alltid finnas för dom!!)
 
å sen theo de lilla charmtrollett!
hoppas att ni alla har haft en härlig lördag oxå!!! må solen lysa på oss imorn!!!

Kommentarer
Postat av: emma bäbis

åhh vad söta bilder :D:D

haha dog av skratt, gråter för håret,
det låter som mig ^^

pussar

2012-08-14 @ 10:44:53
Postat av: emma bäbis

åhh vad söta bilder :D:D

haha dog av skratt, gråter för håret,
det låter som mig ^^

pussar

Svar: såg du avsnittet ja skriver om? de löjligaste ja sett -hon bölade lixom för att hon skulle få rött hår hahaha helt efterbliven
emzingen

2012-08-14 @ 10:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0