om ja bara kunde adressen till din sten skulle ja skicka dig ett vykort från barcelona...

har alltid funderat över hur vissa väljer att leva ett liv i oreda utan struktur som går ut på att
ta sig fram dag för dag, där de kvittar vem man gör illa på vägen...
där samvete å empati är ord som inte betyder ett skit...
att dom inte har ett val e skitsnack! alla har ett val!
å alla springer då å då på chansen
att få hjälp ur skiten, vissa tar handen å gör ett val å kämpar!
andra tar handen, armen, plånboken,
å kravlar tillbax in under den skitiga stenen å fortsätter tycka synd om sig själv...

ja kommer alltid ha stor respekt för folk som kämpar,hur fel de än går, bara man kämpar!!
folk som kämpar å vänder sina liv får mig att gråta av lycka!
ja må göra många fel i mitt liv men ja kämpar å mitt samvete e rent!
ja äter på tok för mycke choklad å röker aldeless för mycket,
men de e bitar ja ska ta tag i när ja mår bättre och alla begravningar e över å solen värmer min nos! 

längtar så sjukt mycke efter sol å värme, uteservering, män me snygga armar klädda i linne! :)
sand mellan tårna å havslukt i näsan...om två månader sitter jag i barcelona å har de najs!
känns förjävla fint asså!! barcelonaresan är jävligt speciell faktiskt ..
ja å thess hade pratat om att göra resan ihop me hennes son, mor å mormor
men inget va bestämt!
..det är folk som ja växt upp med å som altid har vart som en extra familj, min länk till medelhavs stajlen
när min släkt vart för långt borta lixom...
ja har alltid vart inräknad mer eller mindre som familj
på födelsedagar osv
men barca-biljetten beställdes till mig samma dag (tror jag)
som mamma dog, utav thessans mamma- utan att ens fråga :)
de va mer så att flickebarnet ska me punkt slut! :)
något som värmer mitt hjärta å gör mig så sjukt tacksam
de e oxå ett bevis på att jag genom livet har betett mig  på ett bra sett, att ja vandrat rätt väg
å att mina värderingar å mitt sätt att behandla folk omkring mig är de rätta
att ja betyder så mycket för min vänns mamma att hon utan att blinka
me sina egna pengar köper en biljett till mig i hopp om att dela sin semester med mig.
att thess eller hennes mor sen utan att lyfta på ögonbrynet ligger ute me pengarna för biljetten fortfarande eftersom min ekonomi för tillfället inte riktigt rockar känns både förjävligt å vackert!!

de e ett tecken på att om man själv öppnar sin famn,strecker ut sin hand å blottar sitt hjärta till 
sina medmänniskor så kommer vissa rensa ens konto medans andra kommer 
att stå vid din sida alltid oavset vad som än händer!
även om de gör ont när vissa kryper fram från sin sten  å fullkomligt trampar över än
så är det värt en felbedömning eller två ibland me tanke på va de ger än i långa loppet!!!
ja kommer alltid vara den ja är å karman kommer alltis se till så de e jävligt mycke snuskiga djur
som sticks å bits under stenen :)
hälsa dina loppor medans ja flyger till barca töntskalle moahahahahah



Kommentarer
Postat av: Frida

Du har många familjer utan att veta om det :) tror resan gör dig gott. Kram

2012-04-09 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0