.....

hur kommer det sig att folk känner att dom har rätt till att mäta temperaturen på mig?
standard kommentaren senaste veckan har vart
" jaha e du sur idag?"
många stamkunder på jobbet som tror att dom känner mig
å har nån form av rätt att ifrågasätta min dagsform..
-men visst placera mig i vilket jävla fack ni vill ja bryr mig inte!!
ja gör mitt jobb, är inte otrevlig! kanske kortare å mindre sprudlande än vanligt
men va fan ja e ju människa!
har bitigt mig såååå många gånger i läppen denna vecka för att INTE svara nått spydigt eller dräpande
på den typen av fråga!!
på samma sätt har kassörskor upplevt jäkligt mycke obehag tex efter ett rån och 1000 stammisar
ställer frågor om rånet- fan tänk lite!! den stackars kassörskan kanske va den som hade pistolen i tinningen!
de e nog tillräckligt jobbigt ändå utan att 1000 nyfikna gottiga kunder vill ha lite inside smarrig info..

på riktigt asså de e ju inte så svårt att lista ut att ja mår skit, e ganska lågmäld
har påsar under ögonen jäspar konstant,e osminkad å glansig i ögonen, å va borta en månad
(ja brukar inte ens ha så lång semester!)
ja hatar den där kommentaren! " e du sur idag?" va e de för jävla fråga??


ja sover fortfarande ganska dåligt å livet känns skit men ja kämpar mig upp varje dag
å tar mig till jobbet ... möts av min chef som säger "kör du me flextid eller?
ja jag vet att ja e sen (15min) förlåt men ja kämpar fan för att orka kliva utanför dörren!!
min mamma dog för 3v sen förlåt att ja inte e på topp!!

tänk på va du säger till din medmänniska du vet aldrig va denne har vart nr om

Kommentarer
Postat av: Frida

Kram ! <3

2012-04-05 @ 15:16:04
URL: http://stardazzel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0