glöm inte att ja e tjock, å kommer att lämna en stor lucka när ja går !

vaknade me ett medelande  på luren i går
"har planer för oss idag!! hämtar dig runt 1630 och säg inte nej!! kramar"
haha så sött!
TACK!! fantastiska fina underbara syster emma!!
en härlig eftermiddag/kväll me tankarna nån helt annanstanns,så väldans välbehövligt!
vi grundade me lite shopping, inte för ja egentligen har råd me det! men va fasen, ibland ska man släppa förnuftet lite! dessutom införskaffade jag mig faktiskt kläder till kommande begravningar...
+ ett par skor ... och en väska :)
sen åkte vi å käka på heron, grekiskt som vanligt!
å efter det gick vi på bio :)
vi såg nobels testamente -en bra film men som vanligt blir man ju störd när man läst boken :)
de va i allafall bara vi å ett par till i salongen så de kändes ju jävligt lyxigt! hahaha
en superbra kväll med en av dom viktigaste i mitt liv!

men.... sen kommer man ju alltid hem till alla jävla tankar å den helt sjuka ensamheten
har förlorat så mycket dom senaste veckorna!
så mycke trygghet som försvunnit!
personer som försvunnit från mig på så olika sett , de smärtar mig nått grönjävligt!!
de gör extra ont att vissa faktiskt har gjort valet själv! men de e väl så att när ens liv är som svårast
så försvinner dom som är skit på samma sätt som nya stöttepelare byggs..

de konstigaste e ju att många av dom som försvunnigt är sånna vänner som jag har stöttat
genom så mycke skit! sånna som ja har funnits hos helt vilkorslöst,men nu vet jag, nu vet jag
vart ja inte ska ödsla min tid å kärlek nått mer!
ty även om om de e vilkorslöst så vill man ju att ens vänner ska finnas tillbax lixom
de e ju som en oskriven lag!!
men vissa är väl mer för att TA än ge helt enkelt...å de kan man ju vara, de e ju ett val,
men sånna vill inte ja ha i mitt liv- å även de e ju ett val!

så by by have a good life! hoppas NI inte råkar ut för massor av skit å behöver
nått stabilt å luta er mot för ni kommer göra som vanligt
-luta er utan att ens se efter om ja e där, för ni e såååå säkra för ja har ju alltid stått där
men no more!! denna gången faller ni! hoppas de finns nån annan som tar emot er
eller att ni inte står riktigt jävligt till!!

till alla mina guldkorn som funnits i ur å skur å fortfarande gör det...
tack! om ni undrar va de e som flåsar er i örat så e de bara jag som står bakom er,
redo att fånga er ifall att ni skulle råka falla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0