man kanske ska låsa in sig å sova ett par dygn??!!

fy fan asså hur ska man palla dessa dagar som kommer framöver ????
morgondagen kommer vara fylld med smärta! fast de e ju själv valt å en ganska skön smärta!
imorgon ska minnesgadden på plats, min tatuerare tippar på att de tar typ 4 timmar
så 4 timmars smärta mmm mumma!!

fredagen e en dag som ja bara vill stryka, ta bort å SLIPPA!
fan asså ja begravde farsan när ja va 16 å nu 16 år senare så ska morsan begravas
känns så jävla sjukt att jag ALDRIG mer ska få träffa henne!
folk som inte fattar säger alltid att de blir lättare me tiden fast de e ju nått dom bara
säger något som dom inte vet ett skit om!! de blir ALDRIG lättare, annorlunda möjligtvis
men saknaden å smärtan försvinner aldrig!
ja har saknat pappa varje dag i 16 år å ja kommer sakna mamma å pappa varje dag i resten av mitt liv!

på tisdag begraver vi moster ... flera har sagt till mig att "de e ju inte lika jobbigt som mamma"
nä de kanske de inte är?! men va spelar det för roll! känns lite konstigt att man ska rangordna detta
i nån form av sorgskala!
klart ja inte sörjer dom på samma sätt för de vore ju konstigt! men min moster har alltid funnits i mitt liv
å hon har funnits nära mig å hon har alltid vart viktig för mig å en förebild som ja sett upp till!


längtar så efter att få vara glad å lycklig igen!
lägger på en mask ute bland folk vilket kanske inte är så smart me tanke på att folk typ tror
att allt e lugnt nu å de är ju långt ifrån sanningen
men ja vill ju vara som ja brukar, livsglad, glad, sprudlande..
nu e ja bara trött å saknar livsgnistan!
kanske blir de bättre efter alla begravningar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0