antar att hon gråter när hon skiter oxå!

jag- 156 kronor tack
kund- oj oj ja hittar inte mitt icakort skulle du kunna skriva en kråka på kvittot så ja kan dra bonusen sen
jag-självklart
samtidigt som ja tänker  * att folk orkar bry sig!*
kunden plockar ner sina grejer i en kundkorg å säger....

kund-kan ja ställa mina grejer bakom dig för ja glömde en sak?
jag-absolut, inga problem
kunden kommer tillbaka till min kassa igen med en mjölk
jag-8 kronor tack
kund-e du snäll å skriver på de kvittot oxå för bonus
misstänker att ja kanske himlade lite med ögonen å suckade omedvetet...
kund-många bäggar små
-jag tänker...bildar en jävligt snål å?! ...
å skriver på kvittohelvettet så hon ska få sina 8 bonuspoäng som väl ger 0,0008 öre (ca?!)
när hon sen har glömt påse så kan ja inte låta bli å ta betalt för den (brukar vanligtvis säga, ta en påse du)
å inte heller slår ja in den utan låter bara hennes 2 kronor ligga brevid mig eftersom ja e mitt i ett köp..
ja ser att de kliar lite i henne att hon nu går miste om TVÅ viktiga bonuspoäng
MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0