känsliga läsare hänvisas till nån annan blogg..

ska man eller ska man inte dela med sig av äckliga grejer?
ja har ju inte nån aning om vilka som e här inne å läser, men ja e ju som ja e
å ni kan ju alltid välja att ge fan i att läsa :)

ja antar att dom flesta har haft en finne nån gång i livet- de e ju inte så farligt men lite äckligt å klämma
sen kan man ju få sånna innefinnar -sånna som gör svinont å inte går att klämma typ
sen finns ju sånna där onda grejer som ja inte vet om killar oxå får men jag å ja vet att många av
mina väninnor får typ i samband tex me mensen när kroppen e lite mongå å hormonig
-större knöl grejer som alltid sätter sig fett oskönt typ troskanten ellet bh-kanten
dom gör apont!
sen kan man ju vara välsignad med att få lite värre grejer som kroppen tillverkar  under lite längre tid
har man väl haft det en gång så kommer den tillbaka å detta e fan inget att leka med!
att andvända utrycket "du är som en böld i röven" är för mig helt uteslutet!
de finns ingen, tro mig INGEN som förtjänar att bli kallad för en böld i röven!
-nej anso inte ens HAN! :)....eller jo fast en lite mindre variant kanske?!

nåväl ja har plågats ett par gånger av detta å de e fan inget jag önskar min värsta fiende!
först gör det satygs jävla skitont -å tro mig ja har förbannat hög smärttröskel!
sen spricker skiten å då e det JÄVLIGT ÄCKLIGT!
lukten av var som legat å myst till sig i x antal tid är lixom obeskrivligt vidrig,
hade ja kunnat beskriva för er så hade ja gjort det men ja finner inte ord :)...va glada för det!!

hur som hellst så har denna böldjäveln spökat över ett år å ja har många gånger sagt att nu e de på gång
tror jag,men de har vart falsklarm....
dagarna innan mammas begravning, började de hända grejer å man kan väl säga att
"valet" av tid inte va de ultimata direkt!
ska kanske klargöra att ja inte får den i röven -tack gode Gud!
utan in the butcrack- så att säga...vilket gör att sitta,stå å gå är typ omöjligt...

först i torsdags satt jag mig igenom en 4½ timmars gaddsittning
i fredags va mammas begravning- den klarade jag med hjälp av ipren..
men sen under helgen började fanskapet att växa ordentligt
JA JAG FÖRVARNADE OM ÄCKLIGT INLÄGG! SLUTA GNÄLL! LOGGA UT OM DU INTE VILL LÄSA VIDARE :)

har legat i soffan hela helgen hög som en pundare å dessutom me feber i.o.m att
de e en ganska fet infektion du har i kroppen...
i måndags kämpade jag mig ner till vårdcentralen -gråtandes-
för att få dom att skära upp å tömma helvettet, men icke! läkaren vägrade-
vilket ja nästan förstod att hon skulle göra då ja blivit vägrad  dom tidigare gångerna oxå,
då man inte vet hur stor den e invändigt å om man har otur när man snittar
kan den gå sönder innåt å då får man jävliga problem sen!!
läkaren skrev en remiss till kirurgakuten men ja pallade inte att åka då ja va helt svimmfärdig...

vaknade i morse å tryckte i mig en fet dos tradolan blandat me alvedon
å skakade iväg som en tjackpundare mot kyrkan för att gå på min älskade mosters begravning
väl framme strömmade tårarna å ja va helt kallsvettig å svimfärdig..
vi gick in å satte oss å ganska direkt kände jag de ja hade vart livrädd för
å nej de e ingen explotion,eller direkt smärta  utan man känner lukten
-ojo har jag fått uppleva den lukten idag så ska fan mina kära läsare i allafall ha vetskapen
av det !!
NÅN LÄSARE KVAR??!! :)
jo men visst hörni..
hela min mosters begravning upplevde jag från toan samtidigt som jag sanerade mig själv
ja såg förvisso inget men hörde i alla fall all vacker musik
kombinationen av smärta-lukt-å att kroppen typ blir mongo resulterar i att man svimmar
eller jag brukar i alla fall göra det så delar av min mosters begravning låg ja asså avtuppad inne på
kyrkans toa- värdigheten i det är ungefär lika med minus 2000

någelunda sannerad vinglade ja ut från muggen lagom tills begravningen va slut
storgråtandes över att ha missat att få ta farväl av moster som vart som en extramamma för mig
å med skammen brännandes i bröstet å känslan av att man luktar som en uteliggare
möttes jag av min fantastiska kusins öppna armar
de enda positiva med när helvettet spricker e ju att smärtan försvinner så man blir någelunda
fungerande igen...
blev hemskjutsad å stälde mig i en lång dusch å tog de lugnt nån timme
för att sen bli upphämtad för att ansluta me den närmsta släkten för middag

så här i efterhand kan man ju garva åt hur hysteriskt efterblivet mitt liv e just nu!
man ska fan inte behöva gå igenom detta under ett år som ja har upplevt senaste månaderna!!!!
ja måste ha vart riktigt vidrig i mitt tidigare liv  (eller detta) om de här e min karma som kommer tillbax!
så ja va händer här näst???? lika bra att förbereda sig typ på sin egen död eller nått
för de e väl de som ligger på tur kanske...
nu ska ja å min onda trötta kropp gå å lägga oss!!!!
...men först

vill ägna slutet av detta inlägget till  mamma och moster, två helt fantastiska människor
som lämnat oss på tok för tidigt !
min enda önskan är att dom är tillsammans å slipper alll äcklig smärta som dom båda har haft
att dom gör det dom ville, sitter brevid varandra i värmen i en hammock å kollar på gamla kort från tidigare
italienresor att dom äter å dricker gott å att morsan alltid e snygg å nöjd me  håret
att dom har återförenats med min pappa å deras pappa och att även jag får träffa dom igen då min tid e kommen...
gå i fid systrarna johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0