nya kvällsrutiner....

så här har de sett ut 5-6 kvällar i rad nu
hahahahahah ja dör av skratt asså!
e så glad över
att ha nån å garva med,så öppet så enkelt så myck roliga minnen...



TYP 23.30


s - måste sova snart!
s - ska upp tidigt

jag -ja ja ja gå å sov då!! :):)

s - ja jag ska!!

jag - skit i mig bara :)

s - närå
s - gör jag inte
s - men måste ju upp tidigt'

jag - :(
:( *gråter floder*

s - :(
:(
s - nää

jag - haha nä ja asgarvar faktiskt
jag - :9
jag - :):)


s - hehe
s - bra
s - :):)
s -du

jag - go natt hjärtat sov gott å dröm sött

s - tack detsamma!!!
s - sov gott du med!!

(börjar prata om annat i 20 minuter...)

jag - skulle inte du sova? :)

S- meh
S - men vi höres imorn dÅ
S- natti natti

jag - mäh gååå å lägg dig! ;);)

s - om jag inte kan somna så tittar jag in igen :):)
s - kram

jag - hahahah
jag - ses snart då ;);)


s - risken finns :)

jag - :):)

s -  haha

jag - logga ur nu å försök

s - jopp
(s loggar ut.... ja känner mig som en stolt morsa :)  )

jag- -1
jag - 2
jag - 3
jag - 5
jag - 7
jag - 10
jag - om du undrar va ja gör så räknar ja minuterna tills du tittar in igen ....
ja ger det max 30 minuter hahahahahah

  • (4 minuter senare)

    s - Busted!!
    s - ;);)
    s - rolig du

  • jag - hahahahahah


    ca 01


    jag - men va fasen gå å lägg dig nu s!

    s - nää vill inte!
    s - haha

    jag - varför??

    s - jo men kan inte sova nu

    jag - du e som en trotsig femårig typ!

    s - japp





    01.56

    s-du måste sova nu fan
    s-annars e det kört för mig
    s-sov gott
     
    jag - here we go again
    jag - haha
     
    s - jag måste på riktigt

    jag - dröm sött!!
    ;);)

    s - stänga av datan
    s - japp
    s - du me!!
    ;);)

    jag - gört

    s - gonatt

    jag - haha

    ......0248 fortfarande utloggad! BRA DÄR!! de finns hopp om sömn nu :)

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0