ett delat hjärta odödlig kärlek!

ja får ofta frågan vem jag delar hjärtat med,vem som har den andra halvan??


den som har den andra halvan är min pappa!



efter att pappa dött fick vi frågan av begravningsbyrån om vi ville se pappa
igen å om vi ville lämna me något i kistan...
mamma ville se sin man en sista gång å som nån form av symbolisk handling så
klipte hon sin bröllopsklänning i två delar -den ena delen fick följa me pappa
å den andra delen har mamma kvar..
själv valde jag att både för att för alltid påminnas om att mitt hjärta brast mitt i tu
och för att alltid dela smycket me min bästa vän å förebild, bryta ett sånt "kompishjärta"

ja har burit halsbandet sen slutet av juni 96 å ja tar det ALDRIG av mig!
ja skulle typ dö om ja tappade det!
jag va livrädd för det när ja va yngre å de e ja väl fortfarande men efter gadden
så känns de lugnare eftersom att en av tankarna bakom gadden e mitt smycke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0