vill bli mig själv igen!!

känner inte igen mig själv nu å de e ganska läskit!

de ända som ja kan komma på är att detta år har vart riktigt tufft å att jag inte bearbetat vissa
bitar utan bara tryckt in dom i olika skåp innom mig å stängt dörren ,vilket nu resulterar i att
ja mest rusar omkring å försöker hålla för alla dörrarna för att inte bli helt överfallen av skit..

ni som hängt me här ibland mina snurriga tankar å ibland asgarv,storböl,å annat skit
vet väl eller kan tänka va de hadlar om..
att hösten dessutom närmar sig me STORMsteg gör ju inte saker enklare!
 
ja e i desperat behov av positiv insperation å goa GLADA vänner just nu, av folk som inte själ den lilla energin som ja har...

blev lite orolig över mig själv idag när min bror å hanns tjej kom förbi en sväng
vi hamnade i en politisk diskussion -vilket inte e att rekomendera då min bror
doktorerar i stadsvetenskap .... de finns ingen som kan få mig att känna mig så dum i huvudet
som min bror! -han gör det inte me flit,de vet jag å ja vet oxå att min bror finner mig jävligt smart
de säger han ofta...
vanligtvis har ja inga problem att diskutera me honom- eller nån annan
men idag börja ja böla! asså på riktigt störtböla!
helt sjukt! de gav mig ordenklig inblick i att ja e sjukt labil!!!
ja kan oxå lipa för att nån skriver nått snällt till mig på fejan,eller för att nått e lite känsligt på tv...
som sagt JA KÄNNER INTE IGEN MIG SJÄLV!!

vårens skit börjar göra sig påmind igen å skåpen me sjukdommar å död  fullkomligt kastar ut sin skit igen
morbror e på sjukan,moster har åter igen startat my kur me cellgifter
å min underbara mamma har börjat få tillbaka symtomen från sjukdommen i våras...

omkring mig skilljer  sig mina vänner å överallt pratar folk om olycka å bajs typ..
ja behöver fler kvällar som den igår!!!
då ja satt en hel kväll hos min icamorsa å käka gott kollade när hon måla sitt kök rött å bara snacka skit
vi spela massa spel å garva som fan -SÅ JÄVLA BEHÖVLIGT!
men ja vet ju oxå att ja behöver ta tag i saker å ting å ja behöver bearbeta vissa grejer
i nuläget känner jag mig helt värdelös å oälskad,blåst å dumknullad tack vare sommarens kärleksflopp..
hur mycke ja än intalar mig om att de kvittar så gör det ju inte det
varese jag vill eller inte så e ja fortfarande trasig!!!
å ja måste laga mig å mitt hjärta innan ja kan öppna dörren för kärlek igen annars blir allt bara pannkaka!
i nuläget skulle ja inte ens se eller känna kärleken om den så låg ovanpå mig :)
ja e oxå helt oförmögen att ta komplimanger å snälla ord  -värre än vanligt asså-
har inga som hellst problem att ta tex ett "ja tycker så mycket om dig" å analysera sönder det å kasta om
alla ord å bokstäver i meningen å få de till " du e så jävla patetisk å jobbig,sluta höra av dig å gör världen en tjänst å försvinn va"
förstå då va ja gör me ord å handlingar som inte e så positiva från början.....:)
som sagt ja e trasig å ja gissar en aning höstdepp!!!!
men men ja e snart mig själv igen å fram till dess så hoppas jag på massa positiv energi!!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Hmm... Det är liksom lite svårt att kommentera ett sånt här inlägg, på många nivåer. Dels för att vad jag än skriver kommer du inte tro mig ;) Och dels för att allt jag egentligen vill säga inte får plats utan att det blir en roman.



Jag tror att du håller på att gå in i väggen, och jag tror och tycker att du skulle behöva gå och prata med en kurator/psykolog/whatever som INTE känner dig och kan lyssna objektivt samt ge dig BRA feedback. Man behöver ju inte vara psycho för att snacka med nån ;)



För att inte snurra in mig mer i vad som INTE ska bli en roman så avslutar jag med att jag önskar att jag kunde sitta med dig och bara krama dig och låta dig andas,gråta,skratta,prata eller vad du nu skulle känna för.

2011-09-26 @ 17:01:00
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0