helgens bra å anus ..å lite därimellan :)

har haft sidan "nytt inlägg" uppe typ 3-4 dar i rad nu men inte förmått mig att
skriva något...nån form av skrivkramp kanske?! eller torka! eller förmågan av att samla ihop olika intryck
å händelser för att få dom i nån rimlig -för er hanterlig läsning
ja kommer nog inte lyckas me det nu heller så lev me det!! frågor på det?? :)

den roligaste händelsen måste ju helt klart vara fredagens överaskning!!! :)
har precis stängt kassan å håller på att ta korgarna, dagen har vart ganska rörig å framför allt
har de vart en å en annan snattare inne så när de kommer en snubbe gående
mot mig me ganska kaxig gång,nersänkt huvud å kepsen nerdragen över fejan
så tänker ja bara -jo men tjena!
lagom när han e mig nära så höjer han huvudet å ger mig ett stort leende :)
kompis från förr fick sig en riktig emmakram!!
han e en gammal go vän från ungdomstiden som sen rymde till ume (*skakar oförstående på huvudet hur man kan vilja bo i kyla å snö* hahaha )
hur som haver så har vi återfunnit en riktigt go vänskap via fejan under dom senaste veckorna
han lyckas alltid få mig att le framför datorn å lixom mig har han helt keffa sovtider :)
han e varm,rolig,rak å har riktigt härliga å empatiska värderingar å sånt uppskattar ja ju som ni vet!!
en sån ja kan va mig själv med helt å hållet å ja hoppas verkligen de e ömsesidigt!! ja tror det :)

sjukt kul att han överaskade mig på jobbet!
(för även om ja viste att han va i sthlm,så hade ja ju inte förväntat mig att han skulle kliva in på jobbet lixom!!)
 vi tog ett par cigg å snacka lite skit,å gjorde lite vaga planer som tyvärr sket sig..
men va fasen den som väntar på nå gott  :)
tanken e att vi ska ses nästa helg å ja hoppas verkligen att vi kan få ihop en kväll å bara sitta å snacka skit
å garva som fan! de behöver vi nog båda två :)
ja e glad över att han finns i mitt liv igen! ja behöver fler sånna som ger mig god energi!
saknar honom dock nu på fejan haha de e nästan bättre när han e hemma i långt borta
å ja har nån å terra på fejan hahah EGO emma har talat!! :)

jahapp de va helgens bästa! tyvärr e ju helgens sämsta jävligt tråkig!

de finns två chauförer som levererar till mig på jobbet som ja har lite bättre relation till
dels ere thai tomas  som ja har skrivit om förr...
en sån som ja blir så sjukt glad av att träffa!
ja får alltid den största mysigaste kramen å en uppdatering på hanns liv
ett liv som jag inte avundas!! han har en TUNG ryggsäck av olika missbruk å stora sorger!
men ändå står han på fötterna å gör de han måste å de tycker jag e jävligt ballt!!!!
han har vart ren i ganska många år nu å att han lyckades hålla sig ren då hans höggravida fru
försvann i tsunamivågen 2004,e så jäkla starkt gjort!!!
ja har alltid peppat honom å berömt honom för sin styrka och vart noga me att berätta att han e viktig för mig!
(absolut inget ljug ja känner så-av hela mitt hjärta!-)
i torsdags va han hos mig å han va riktigt låg när han kom å ja lät honom kräkas lite över sitt liv
å innan han åkte fick han sig en rikti emmakram varpå han viskar till mig
"tack för du finns! ja har vart så nära på att supa mig riktigt redlös i flera veckor nu men så tänker jag på dina ord
och häller ut flaskan i slasken"
ja viste inte va ja skulle säga!!! de enda ja kände va WOW vilket omdömme!
att ja hade en sån invärkan på folk lixom!!
han släpper mig å går mot bilen,vänder sig om å säger
" tack tjejen åter igen har du gjort mig gott" han börjar sjunga på nån av sina konstiga sånger om den fantastiska flickan på ica som har så mycke kärlek i hjärtat så de räcker till hela världen hahahahah
tack desamma ropar jag! min lur e alltid på tveka inte på att ringa! :)

...... ja men hur hamnade ja här, de e frågan??
för de tråkiga handlar ju om den andra föraren :)
turken, han som körde över min fot!
han skulle ju ha kommit me varorna idag men istället kommer nån annan extra insatt eftersom att våran favvo turre  har fått en hjärtinfarkt tidigare under dagen :(
fan asså ja hoppas verkligen att de har gått bra för honom då ja vet att han blivigt akutopererad under dagen...
så ikväll e mina tankar hos honom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0