dagens daxform...

måste bara få skriva att mitt liv e så jäkla enkelt just nu!
allt e topp!
har vart jävligt depp sista tiden å de känns nästan pinsamt att en annan människa
har lyckats få mig att må så!
å nej de har egentligen inte handlat så mycket om känslorna till honom utan tystnaden
INGENTINGET!!
ja har absolut inga problem å ta ett NEJ,ja e inte intresserad- tro mig ja e van!
men ja e för fan inte saida! ja kan inte läsa tankar eller kryptiska intesägande medelanden!
ja står fast vid att "sanningen kan göra jävligt ont men lögner sårar fan så mycket mer!"
å ja e hellre sårad av saningen än av lögnen!
skare va så jävla svårt att stå för va man vill å säga va man tycker
(på ett så snällt å moget vis som möjligt) ??!!

nu spenderas all vaken tid med människor som ja mår bra av!
ordningen e åter tillbax, mina vänner ringer till mig för att söka tröst å stöd,
mamma mår bättre,moster mår bättre,mina ångest"problem" är helt under kontroll
-hoppas de håller sig även när höst å vinter nalkas!
jobbet funkar bra! foten börjar bli bättre- snart får ja nog på mig en dojja!! tjooohooo!! :)
ja trivs som fan i nya lägenheten,å om två veckor får ja besök ! :) riktigt fint besök :)
lajf is guuuud tu mi rajt nao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0