ska ja eller ska ja inte???

har funderat ett tag nu på att testa en grej!
flera av mina vänner har redan gjort det, frågan e ju bara om ja har karaktären???
 
asså ja har ju skitsvårt för...eller för att inte säga -ja tycker att d e helt omöjligt-
att dricka grejer som inte e gott/ smakar skit...

men detta har jag hört faktiskt smakar bra?! min källa skulle inte ljuga om en sån grej för hon vet att ja iså fall skulle spöa henne :)
å vi har dessutom väldigt lika smak...

nå va tycker ni??? e de nån som har egna erfarenheter??

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag skulle bli tokig av att inte få tugga på ngt. Sen om det smakar gott eller inte spelar nog ingen roll, men det beror ju på vad för människa man är. Jag har NOLL karaktär så jag skulle fixa det i typ 3 dar hahaha.

2011-09-24 @ 11:30:36
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Sandra

De flesta sånna där shaker är faktiskt riktigt goda. Jag körde det en ganska lång period för några år sedan och gick ner jättemycket i vikt. Sen kan man ju alltid byta ut en shake eller två nån dag mot en proteinbar eller nåt så får man något att tugga på istället.

Det svåra är efter shakerna... när man ska börja på vanlig kost igen.

2011-10-03 @ 13:50:07
URL: http://sandran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0