kärlek!

anso!
tack så jävla mycke för din kommentar!!
du får bli hur långrandig du vill när du skriver ;)
(ps böla som en gris ..överaskande...näää!)
du e kanske den mest fantastiska människan!!
att du som e mitt uppe i din egna skit bryr dig om min skit kan bara betyda en ända sak
DU E FANTASTISK å du e en UNDERBAR vän!!
du finns alltid där för mig å de e skönt som fan att vi kan turas om å kräkas skit :)

de du säger är väldigt klokt å me tanke på att världens bästa magnus redan har sträckt ut sin hand
å erbjudigt sig att lotsa mig till nån å prata me så kanske de e dax att inse att ja behöver det!!

tar tillfället i akt å tackar alla mina underbara vänner och familj för
allt stöd i form av medelanden,sms,samtal,å kramar som ramlat in sen igår
ja har fan dom bästa vännerna i hela världen å jag kommer alltid va tacksam över det!!
hoppas ni tar åt er å hoppas att ni fattar att jag menar det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0