vilka e ni!?

fortfarande mycke nya läsare ( om de inte e anso som har vart inne 100 gånger haha)
kul tycker jag men samtidigt lite läskigt!!
ja har ju ingen aning om vilka som läser å inte heller varför haha för ja e ju inte så jävla spännande :)

ja har ju aldrig någonsin tänkt på vad eller hur ja skriver eftersom ja vet att de bara e vänner
som e här å gluttar,å dom vet ju att ja suger på att stava å att ja aldrig använder punkt å sånt larv!
mina vänner fattar ju oxå hur ja tänker å har lärt sig att me mycke små medel läsa av hurvida ja e allvarlig eller om ja bara driver...
när dom läser så hör dom mig ju typ säga de dom läser å dom kan oxå se mitt stora leende !

ja kan va förbannat grov i käften å alltså även här,men de e ju väldigt sällan ja menar något ont lixom ...
eller jo ja kan mena det men de lixom låter värre än de e :)

mycket handlar faktiskt om uppväxt å umjänge!!
ja har alltid gått i skolan med större del grabbar
(bortsätt från delar av gymnasiet då vi va typ bara brudar å ja inte alls trivdes)
jag har alltid umgåtts å kommit bättre överäns me grabbar, visst har ja haft ett jäng brudar runt mig men dom har ju alltid vart i samma "klass" som mig :)

de har alltid vart ganska tuff men kärleksfull attityd!
i alla kompis konstalationer ja umgås så råder en ganska kaxig atttityd å vi retas friskt med varandra :)
folk som hör oss kan nog bli lite nervösa över ordval å öppenhet

ett ganska talande exempel är ett samtal i lördags på min vänns 30års fest
jag stod ute å tog en cig me min vän lisa (födelsedagsbarnet) å mitt ex brorsa "M"
mitt ex som hjälpt till me mat å servering å allt annat tänkbart svirshar förbi oss å plockar å donar 
hanns bror frågar lisa va anders får för allt han gjort under kvälllen
lisa ler å säger "en stor kram,hade han inte vart homo hade han fått sig ett riktigt jävla skjut"
m va inte riktigt berädd på den å avlägsnar sig
 (i efterhand påstår han att de va pga kissnödighet vi tror dock att han blev pryd för en mycket kort stund)
 i samma stund kommer mitt ex r ut å tänder en cig
ja å lisa står å asgarvar å anders frågar va vi garvar åt, lisa återberättar va som nyss sagts varpå
jag toppar med " men lisa du får väl vända prutten mot honom då"
lisa å ja garvar så vi håller på å gå av å anders bara skakar på huvudet
å bedyrar sin kärlek till oss :)han tackar dock nej till å trycka lisa i prutten då han ser på henne ungefär
som sin syster ... vi går in å partar vidare...

nåväl skit samma ni får väl hojta om ni surnar till över nått ja skriver, alternativt så tvingar ja ju inte hit folk :)
de vore dock kul å veta vilka NI är å hur NI hittade hit å tveka inte om ni har frågor
eller om ni vill att ja ska skriva om nå speciellt...
ja kommer dock aldrig lägga upp typ "dagens outfit" för de vore ju sjukt tråkigt då ja mest kliver omkring i
jobbkläder å de e ju inte så jävla spännande å se en likadan bild varje dag?!

kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0