önska kan man ju alltid göra!

ibland känner jag mig så förbannat jävla hjälplös!
ja hatar ju när mina vänner mår knas å just nu ere riktigt jäkla snurrit :/
önskar att ja va sjukt rik (eller i alla fall tillräckligt rik) för att kunna  hjälpa mina vänner 
vissa saknar ju så mycket, andra kämpar i så mycket motvind så ja inte vet hur dom orkar
å vissa skulle ju må fint av att ibland få sätta lite guldkant på sitt liv ..
ja önskar att man kunde krama vissa lyckliga,då skulle ja kramas dygnet runt!
ja önskar att vissa kunde inse hur jävla bra dom e! att mina vänner kunde se sig själva me mina ögon å på så sätt förstå hur viktiga å hur jävla bra dom e å hur snygga dom e :)
ja önskar att ja hade tid å ork att alltid finnas för mina vänner, å att ja hann me alla, just nu e de ju omöjligt!
ja önskar  att ja kunde ta bort deras ångest å smärta å alla problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0