de e farligt att städa!

kom hem å städa lite medans ja vänta på att middan skulle bli klar..
nästan varje dag på jobbet köper ja mig en dricka -en appelsin mer, för er som nästan dog av nyfikenhet! -
ja dricker nästan aldrig upp den, utan lämnar oftast en liten skvätt kvar å dom där flaskorna hamnar ju lite här å där! på jobbet, i väskan, i bilen, å i lägenheten...i dag plockade jag flaskorna i lägenheten..
tömde dom på innehåll å skölde ur dem å la dom i pantsamlingen..
tar tag i en flaska som står på köksbordet, nära fönstret...ja gissar att den stått "varmt" å jäst för när ja tar i
den å ska till att skruva av locket så smäller de till likt en explotion
flaskan explodera i min hand -som nu e röd å jävligt öm!!
medans korken sköts iväg mot min kind å sen studsade via glasögat å vidare upp i taket
e nu duktigt svullen å rö på kinden under ögat å dessvärre sprack glasögat,
eller de gick en flisa åte vidbågen å de e sjuuuukt irriterande!!
nu måste ja verkligen köpa nya! härligt att de sammanfaller me månaden som bilen ska lagas!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0