vilken är dagens roligaste??

har hört TVÅ sjukt roliga grejer idag å kan inte bestämma mig för vad som e roligast...
så hjälp mig nu va tycker ni???

1) ja har en kollega som har tagit semester för att åka till norge å klättra upp på nån
jävla bergstopp för att nån mupp har siat om att jorden ska gå under nu på
fredag, men tydligen ska inte just denna bergstopp hamna under vattenytan??!!
ja undrar va fan han ska göra sen om man nu leker me tanken på att muppen har rätt...
kul å sitta själv(?) på en jävla bergstopp i norge resten av livet...då dör ja fan hellre!!!

2) en annan kollega (världens goaste kollega) va något sne över att hon kuggat sin uppkörning igår
å när ja frågade va som gick fel,blommar hon ut i ett leende följt av ett asgarv
varpå hon berättar att hon va nära på att krocka så uppkörningsförättaren fick ingripa å ta tag i ratten..
men va!!!?? frågar ja hur fasen gick de till???
"äh ja skulle byta fil å tänkte inte riktigt på att de finns andra på vägen så ja bytte bara utan att kolla bakåt
å då vråla gubben att ja höll på å ta livet av oss"
hahahahahaha VANSINNIGT ROLIGT ja skratta så ja höll på att kissa i byxan!

Kommentarer
Postat av: -

Hahahahahaha tack, 1an gjorde hela min kväll!

2011-10-27 @ 00:02:26
Postat av: Annso

Helt klart 1:an! Hahahah, precis vad jag behövde "höra" en morgon som denna :p

2011-10-27 @ 09:39:23
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0