dagen som Gud glömde men typ hittade lite senare :)

 igår vaknade upp å va het dödstrött,
gick upp för att kolla på min favvoserie men somnade
så fort ja la mig i soffan :/
vaknade tre timmar senare och insåg att tvfanskapet inte
funkade igen,
eller tvn funkar ju men inte boxen,
straxt efter de la internet ner verksamheten
å ja börja nästan gråta!
dessutom ställde min middagsdejt in pga sjukdom
så ja funderade starkt på om ja kunde sova bort en hel
dag+natten :)
plötsligt plinga de till i luren å emma bjöd ner mig på midda
för att fira bror,grejt då va man ju me i matchen igen!
straxt efter vi har lagt på dör strömmen
gaaaaaaa som å leva på stenåldern lixom!
diska å städa i skenet av värmeljus å sen tog ja en låååång
varm dusch innan ja begav mig ...
höll dock på att bajsa i byxan när ja klev ut genom dörren
å insåg att de inte ens fanns ledljus i trapphuset
ja e ju lixom mörkräddast i hela världen!!!!
hade emma i luren å ett ljus i handen hela trappen ner
ja kan medela att ja ALDRIG hade gjort de själv!!!!!
inte ens om ja fick betalt!

emma å bror hade ju inte heller ström,
men ja e ju hellre strömlös tillsammans me nån än själv
vi krubba en go kycklingsallad i porrbelysning
å sen lira vi kort,faktiskt i vanlig belysning ...
kanske en av dom längsta omgångarna "500" någonsin
och de jämnaste  resultataet!



gårdagens outfit igår går till min lilla glaunge melina!!!
ända gången hon inte smajlar eller skrattar e ju självfallet
när man tar kort på henne :)
men asså hon e verkligen världens goaste
skriker typ aldrig! å gör hon de så e nått verkligen fel å då får man ju skrika!
hon skrattar hela tiden typ å e ingen sån mesunge som inte
kan va hos nån annan än mamma å pappa..
nej nej fastermoster e ju kul lixom, de e helt
okej att hamna där :)
gos å gla ungen i sin fina onepiece!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0