kramar å flirtar kan man aldrig få för mycke av

måste säga att ja känner att nå satyg e på gång,känner mig typ svag å febrig
har kännt så i flera dagar nu, å ja fryser konstannt,å vanligtvis fryser ja typ aldrig!!
natten till idag sov jag me TVÅ DUNTÄCKEN  (ja brukar typ sova me bara påslakan mellan mars-november
funderade typ på om man kunde jobba me duntäcke :)

bortsätt från det så e ja glad å mår bra!!
möttes av favvo thaien när ja kom till jobbet å fick värdens kram :)
när han fick höra att ja frös så fick ja ytterligare en kram, en rikti värmekram :)
de kallar jag bra man!! haha
ja vet att många andra butiker har svårt för honom å ringer å klagar på honom i ett kör
å de fattar ja faktiskt inte! visst att han e speciell! min chef har skitsvårt för honom
för hon förstår honom inte å de e ju ok de finns många ja inte heller förstår mig på...
men de ska jäkla mycke till för att ja ska ringa å klaga på nån!!
inte bara för att man inte funkar på ett personligt plan!
här om dan hade han fått klagomål för han sagt till en butik att lasta om sitt tomgods
då dom staplat för högt me backar,ja fattar ju inte problemet,blir ja tillsagd att lasta om
eller att säkra tomgodset me nå spennband eller så,så gör ja väl det!
de e väl inget att bråka över!!!
de e ju dessutom inte han som hittat på reglerna,utan man får inte lasta högre än burens höjd
för att nån annan sen ska lasta av den å då ha en okej arbetsmiljö me lyft å sånt....
thai e en sån som möter andra som han själv blir bemött! å där e vi jävligt lika!
käns bra att södra station e hanns favvobutik, för på södra station så kramas vi  :)
vet att flera andra förare oxå gillar oss, vi e glada å inte så jävla kompliserade
å dom vet att man alltid kan resonera me oss,frågar man på ett reko sett så kan man diskutera de mesta
vi bölar inte om de står kvar lite burar dom blir ju ändå hämtade nästa dag...
på samma sätt som ja inte har problem att få mina chauförer att köra en pall cola direkt på plats ute i butik :)
hahah om dom inte kör den över mig först  såklart hahaha

de prata ju ja å thai oxå om idag... han fråga hur de va me foten,å ja svarade att de e ganska okej
att ja har ont men att de går åt rätt håll...
han häver ur sig "fan ja e så jävla glad att de inte va ja som gjorde illa dig!"
ja sa att i så fall skulle ja ha stämt honom!!
"glöm det" säger han " hade ja gjort dig så illa så hade du fått bo hos mig å ja hade tatt hand om dig"
FINT SAGT! hum...nog flirtas de lite på södra station ibland :)

Kommentarer
Postat av: Tess

E han thai??? Tyckte han såg ut som en svensk äldre herre..

2011-10-14 @ 19:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0