poff borta!

ett knep om man tycker att arbetsplatsen funkar lite för bra å man ligger lite för bra till
är att ha en chef hahaha
min far sa alltid "emma va inte dum då blir du bas" (bas=chef)
min chef började en ombyggnad av kontoret i måndags..
att göra klart saker e inte hennes starkaste sida,hon trivs bäst lite här å där ..samtidigt!
vi har svårt att jobba ihop,då ja e väldigt systematiskt arbetande, ja lixom börjar i ena änden å jobbar mig
mot slutet väldigt systematiskt..ja fuskar sällan (för då kliar de i mig) å ja slutför hellst de ja håller på me!
VI JOBBAR INTE PÅ SAMMA SETT!

igår dundra hon in me alla nya  prylar å började tömma kontoret på grejer..
å dra ut sladdar å poff så slutar all vesentlig teknik å funka...
dvs datorer,kontakten me ica,prisfiler tobaksskåp, ja å kassorna för dom drivs ju från datorn på kontoret,
hahaha  egentligen e de ju inte alls kul men de e ju helt omöjligt att inte garva!

ja va ju ledig igår men har fått kaoset återberättat för mig av både den ena å den andra :)
idag har nån nisse vart hos oss å återinstalerat saker å ting å de har tatt typ hela dan! kassorna har funkat till å från typ som dom känner för :)
å sviterna lär vi ju se i många dar framöver eftersom att all beställning sköts automatiskt
men eftersom datorn har vart kaputt så ha vi -enligt den-inte haft nån försäljning å lär ju därför inte
heller få nå varor?!

man e ju mäkta glad att de inte va nån annan som gjorde bommen för då hade hon garanterat
sagt typ "hur kan man va så jävla dum i huvudet så man drar ut alla kablar?" :)

nåväl helt klart en annorlunda dag på jobbet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0