e du smart?

igår upptäkte jag hur ond å skadeglad ja är!
såg nått nytt frågesports program igår..
dom 2 tävlande  får 2miljoner å sen får dom 8 frågor å de gäller att inte bli av me pengarna ,
dom får först välja mellan 2 ämnen -> får svarsalternativen -> å sen frågan..
sen gäller det att plasera pengarna,dom väljer själva om dom vill gå all in eller om dom vill splitta pengarna
(ett alternativ måste va tomt)
ja satt typ å hånskratta när folk förlorade pengar! hur illa e inte det :)
bästa va ju paret som förlora alla pengar på första frågan moahahahah
frågan va,vilket namn som inte va pippi långstrumps,
okej ja kan inte säga alla hennes namn i rätt ordning å så men man viste direkt
vilket som inte va rätt lixom...
vilka sopor!

höhöhö alltid lätt att sitta i tvsoffan å kunna alla svar :)
faktum e att ja e ganska o-almänbildad faktiskt!
eller asså ja hade de ju tufft på gymnasiet å va inte där speciellt mycket å de e väl typ där man skaffar
sin breda almänbildnings kunskap?!
som tur e gillar ja å diskutera å lära mig så ja lär av min omgivning varje dag!

Kommentarer
Postat av: Annso

Vet du att jag satt också och ASGARVADE i min ensamhet när jag såg dom torska 2 mille på en så jävla lätt fråga! :D

Skadeglädje är den enda sanna glädjen s'gs det ;)

2011-10-12 @ 19:06:56
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0