hår hår massa hår...

just det ja har ju lite bilder från gårdagens hårförvandlingar :)

först ville vi skojsa lite så vi tog den här bilden å la upp på fejan
me texten "emma bestämde sig för page, modigt"
 

straxt efter la vi upp denna bild..

(bilden e fejk!!)
okej ni som inte känner mig fattar kanske inte grejen riktigt...
man skulle väl kunna säga att jag å mitt hår lixom e som ett :)
om folk ska förklara mig så säger man ofta emma me håret...
när denna bild kom upp på fejan blev de lite speciell stämning,folk opponerade sig starkt :)
de kom nått sms å nått samtal hahah
nästa bild e en "före bild"
tyvärr e de sunkig kvallite på den - de finns bättre bilder på bäbis lur men dom har hon inte messat ännu *pik* :)
så ni får hålla till godo me sunkbild...

håret slutar asså en bit under röva å efter att bäbis satt saxen i de två gånger
så kliptes typ två decimeter vilket e mycke för att vara mig!!!!

så vart de kortare ..nu typ ryggslutet, eller kanske en bit ner på rumpan :)
höhö ja trivs verkligen inte i kortare hår!
de e lixom inte jag då! känns konstigt att erkänna det
men min identitet sitter mycket i håret!!


andra emma (vi va tre igår, jag ,emma ,å bäbis) fick långt hår för typ första gången i sitt liv!
hahah nu börjar hon å förstå hur ja har det!
emma hade väldigt kort hår..


men 2½ (?) timme senare hade hon svallande vågor i håret å trasslade in sig i allt haha
obs löshåret va lite för ljust å emma har nu färgat om sitt hår så nu e de samma färg rakt
igenom så ni behöver ju inte gnälla på färgerna :)


vi har nu asså typ lika långt hår :)
..eller de har vi nog inte för ja har hört att emma redan har toppat sig lite
för hon tyckte att de va för långt ;)
men vi har i alla fall långt båda två!


bäbis e sjukt duktig på att sätta löshår å ja tror att ja kan skriva att om nån e sugen
så kan dom höra av sig ?! :)
 ja va fan hör av er om ni vill, de värsta som kan hända e ju att emma säger nej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0