nöjd!

va å hämtade mitt ellospaket idag innan jobbet,
å hade lite julafton när ja kom hem :)
hade ju beställt  en jacka, en mysdress,ett par byxor,ett linne och 5 st kjolar
å de mesta passade :)
jackan va tunnare än va ja hade trott att den skulle vara å därför kvittar de ju att
mina tuttar e för stora så den inte går att stänga :)
de får helt enkelt bli en höst/vår jacka då man bara kan ha en tröja under lixom  hahah
mysressen va fantastisk,den kommer ja bo i (funderar på å köpa en till :)  )
byxorna va oxå topp! både sköna å snygga!
3 av kjolarna passa bra me 2 av dom va för små för min fettomage!
nu ere ju så att dom båda va på rea å kostade tillsammans 300 spänn så därför vägrar ja att
hålla på å dona me reklamationer å skit utan tänker att ja kanske går ner lite i vikt nån jävla gång å då
vips har ja två nya kjolar som väntar! ps i skrivande stund ligger ja i soffan å äter chocklad
så chansen att gå ner i vikt känns ju........
om inte annat så kanske ja har nån läsare som e lite mindre fet än migsom vill ha eller kanske låna två kjolar av mig?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0