nattligt garv i alla fall :)

skapade ju en profil på spraydate i somras -i ren tristess!-
ja måste verkligen kliva ur asså!!
de e ju bara muppar som kontaktar mig,den ena galnare  än den andra...
har fått ett medelande av en 51 årig man idag (jag e ju  då 32)
han skriver...


"hejsan ,jag är intresserad av din profil och ditt foto,jag vill känna varandra bättre och veta mer om dig och bli goda vänner,jag är seriös man för seriös förhållande och äkte kärlek,vi hörs,puss och kram."

okej de va ju sött...(eller nä de känns ganska desperat å då får ja ju fetångest direkt! :) )gick hur som hellst in på hanns profil å kollade hanns beskrivning å fann detta...
hehe man kan ju undra va ja utstrålar som drar dessa män till mig??? hjäälp!!!




"Jag är allvarligt man letar efter seriös relation leda till äktenskap och många barn
jag accepterar min sambo med barn,
är jag beredd att sätta leende för alla ensamma kvinnor och flickor och försiktig med dem i hela mitt liv optimistisk alltid ens på svarta dagar vilja ha i mitt liv och ta advantige och dra nytta av varje minut,
sök till det bättre i min lever, utveckla mig själv och min förmåga,
vilja göra nya vänner varje dag och kontakt med alla människor,
att söka efter varje thinhg trevlig och vacker i livet,
gärna skämt, joe, kul, skratta, le varje dag,
men jag är seriös i mitt liv och jag gillar alla sak gå med lag och system.
i vilja diskutera varje sak med andra. Jag kan förstå alla människor och få dem att förstå mig."

ja MÅSTE verkligen stänga ner mitt konto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0