man får va man ger!

idag blev en brud sne på mig i kassat för att ja inte sa hej å inte medelade beloppet
på de hon handlade... men va fan hon hälsade ju inte- tittade inte ens på mig
OCH PRATA I LUREN!
va i hela fridens namn ska ja engagera mig för??ja pratar inte me tegelväggarna heller lixom!
okej ibland har man ett viktigt samtal pågående å de får man ! men då kan man ju
alltid titta på kassörskan å ge en nick eller så?!
ja brukar själv prata i kön å medans ja langar upp varorna, men sen säger ja alltid
"häng kvar en sekund ja ska bara betala" å sen e ja "social" me kassörskan
MÄNNISKAN som faktiskt expiderar mig!
de tar väl 30-60 sekunder de kan fan den i luren vänta på!
ja tycker i alla fall att de tillhör vanligt hyfs å respekt att göra så!

ja hälsar inte på sånna som snackar i lur eller dom me lurar i öronen
eller på den sjukt otrevliga bruden som aldrig sa hej tillbax under de första året när ja hälsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0