lööööv is in de ärrrr :)

under de senaste veckorna i samtal me flera underbara tjejkompisar,
ställer ja mig nu frågande till om alla män e efterblivna fähundar!?
men bestämmer mig för att istället grattulera eventuella bra män
till att de nu finns en hel hög me toppenbrudar som väntar på er :)
ni kan ju hojta om ni e sugna på en dejt så ska ja se va ja kan göra :) // fröken amor


japp de va ju denna status på fejan som startade nått
som sakta växer :)
min dejting sight blomstrar!
första paret duttade ja ihop riktigt snabbt faktiskt(inte ens 24 h) *stolt*
så imorn måste alla hålla tummarna då mitt första par
ska på dejt :)
å va ja älskar KÄRLEK!!! å kan inte ja hitta den då ska fan hela min omgivning i
alla fall lyckas :)


ja vet att bilden e sjukt dålig men lev me det! :)
detta e min första gadd som ja gjorde på hösten efter ja fyllt 18
den säger mycket om mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0