gonatt!

ser fram mot helgen!
lördagen går oavkortat till goa vänner,go mat å partaj!
dagen verkar börja me midda hos mitt favvo ex :)
höhö de e ju hanns mat ja saknar mest av allt! anders e en fantastisk kock!
ofta kollade man i kylen å utbrast "fan de finns inget käk"
anders kolla själv i kylen å ba " jo men kolla en lök ett paket bacon å en burk majs"
å sen trolla han i hop en sjurätters galamidda till 12 pers.....

så alltså middag hon anders=smarr :)
sen bär de av  till bruno å sanna för en skön hemmaferre bland goa vänner
söndagen e oplanerad eller lite prellbokad av en gamal vän...vi får se!
annars funderar ja på att bjuda in mig till morsan på middag :)

på måndag kanske dom där efterblivna hantverkarna kommer å fixar mitt skåp
dom skulle ju gjort de i slutet på aug men då hade ju idioten ställt inredningen till skåpet
snyggt packat i orginalförpackningen nere i trapphuset å 2 timmar senare va de stulet
näääh va kooonstigt! jävla nolla, va fan trodde han? parkerar han bilen me motorn igång oxå eller???
...sen skulle dom ju vart här i onsdags ...men... då hann dom inte  .... å nu ere sagt måndag
ja tror de när ja ser det!!!!!

på tisda ska bilen besiktas ...FET ÅNGEST!!!!! de kommer va hur mycke fel som hellst på den!
OM den går igenom tror ja fan att ja säljer den å köper nått annat!
har haft så mycke strul me min focus så ja hatar att köra den! :)
skulle ha köpt den fina alfan i stället, fan va ja ångrar mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Annso

Nja, alltså i MITT huvud är vi gifta, men man kanske måste träffas först för att bli gift på riktigt? ;P

2011-10-21 @ 07:01:49
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0