ja bangar aldrig en bamsekram!



en kram e ju en fantastisk uppfinning!
1000 poäng till den som kom på kramen! :)
hur mycke kan man inte utläsa från en kram lixom
å hur mycke säger den inte om en människa!?
en människa som ger en ordentlig,hjärtlig,varm å go kram ,
kan inte va en dålig människa
en kram ljuger aldrig!
personligen skulle ja lätt kunna falla för en man om han bara e bra på att kramas :)
hahaha å ja skulle defenitivt kunna backa ur en lovestorry pga att mannen
kramas illa!  ja menar ja har typ svårt att va polare me folk som kramas dåligt!
japp, kramar e viktiga grejer för mig :)
-en kram ska hellre vara för hård än för lös
-hellre vara för länge än va över för snabbt
-man kramas me hela kroppen-en "enarmad" kram går fetbort!
om de e en man som kramar mig vill ja känna mig trygg å riktigt omfamnad av ett par gosiga armar!!

tänk nu på detta å öva er i konste att kramas!
de e helt okej å ringa mig om ni vill öva för ja vill fan alltid kramas! :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0