man bör väl älska varje dag ?! :)

har precis vart på kyrkogården vid pappas grav.
personligen har ja inget direkt behov av att vara där,detta me grav kvittar mig lixom!
ja känner mer relation till min pappa i närhet av vatten
(farsan va i sin ungdom sjöman å vi har alltid trivts ihop i och nära vatten)
för mig hade han gärna fått spridas i havet...eller i vinden, men för mamma va de viktigt med en gravplats
å då va de aldrig nått snack om att inte "vika sig"
ja tycker att tullinges kyrkogård e jättevacker å sätter mig gärna uppe vid utkiksplatsen
en stund!







anledningen till att ja va där uppe e ju för att min lilla mamma fortfarande ligger
inne på sjukan, å för henne e de viktigt att det en dag som denna SKA tändas ljus å läggas kranns på graven

ja tycker att sånt e larvigt, asså att vi måste ha vissa dagar då man "måste" göra saker
man ska äta vofflor,bullar,semlor,säga "ja älskar dig", tänka på dom döda, ge presenter,fira mamma,å pappa,
tänka på menlösa barn,osv osv
ja älskar varje dag!,tänker på dom som lämnat jorden varje da,köper presenter när ja hittar nått pärfekt
för nån viss person å sen kvittar det om de e dennes dag! ja äter även bullar å sånt varje dag å de e väl därför ja e tjock,så där kanske ja ska tänka om lite å hålla mig till en da om året ?! :)

hur som haver så hade ja en trevlig kväll igår!
blev inbjuden till goa vänner som förstod va ja behövde!! tack till stefan å belenför en trevlig kväll
så jäkla najs å tänka på annat å få garva lite :) ni e fan lika störda som mig!

oxå tack till anso för de sena samtalet ! alltid kul å lyssna på nån som håller på att dö av skratt
glad att ja kunde bjucka dig på det! glöm inte att du inte får bjuda skrattet vidare ty de är ju en hemlis!!!!!!


nu ere hög tid att kasta mig i en dusch å göra mig till människa för om en timme bär de av mot wallmans
me brudarna

trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag är med dig, kärlek ska man slösa med vareviga dag. Allt annat är bara kommersiellt trams!



Och jag lovar att inte sprida skrattet vidare, mer än till R som redan vet ;)

2011-11-06 @ 18:19:50
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0