rörigt som vanligt..men kärleksfullt!! :)

sista dygnet har verkligen vart skummt!
rikligt me blandade känslor precis som de brukar vara runt omkring mig...
fick helt oväntat en sovkompis under natten synd att de va av ganska tråkiga anledningar
men va fasen de gäller ju att se de positiva i saker å ting :)
hur skit allt än e så lyckas vi alltid hitta kryphålen å hamna i asgarv,han e en fantastisk vän
som alltid bryr sig om mig å alltid finns där för mig! vi har en väldigt speciell vänskap
som e svår att förklara,de e helt omööjligt att sätta ord på den!
vi kom in i varandras liv (igen,vi e ju gamla vänner som haft en brejk på 10-15 år hahah)
när vi båda behövde varandra av olika anledningar å på väldigt kort tid vet vi jäkligt mycke om varandra ,
ja tror att de hjälper att vi båda e helt muppiga å därför utan problem kan svänga våra samtal
mellan djupaste djupet til största asgarvet å från gammal gammal dåtid till långt fram i framtiden
de finns inget som vi inte skulle diskutera tror jag ?! :)
å de finns väl inte heller några direkta hemligheter,en å en annan nödlögn finns säkert
men där e ingen av oss så kinkiga :) å finns de grejer vi inte vet om varandra så e de
inte en hemlighet utan något vi inte hunnit berätta ännu... å vissa grejer blir man helt enkelt varse
me tide, även om somliga grejer  dock e  härligt om man berättar i förväg !
 som tex att man inte andas så mycke när man sover!
hade ja vetat att han alltid snålar in på luft när han sover så hade ja ju kanske sovigt ett par timmar till
men ja får väll skylla mig själv att ja e en jävla hönsmorsa! :)

trött som en gnu å sliten som en heroinist tog ja mig motvilligt in mot jobbet,
trött har jag jobbat förr men ja fick mig en riktig kalldusch straxt innan ja va framme på jobbet
som gjorde arbetsdagen lång å jobbig å förvandlade mig till en emma som ja inte känner igen
å absolut inte gillar!! t.o.m kunderna på jobbet blir obekväma för att ja inte e den där glada skojsiga som dom e vana me :/
å de gjorde ju inte saken bättre att dom tydligen delat ut gratis idiotkaka på söder!
folk har ju vart mer än lovligt efterblivna idag!! allt har strulat å ja har mest gått runt som nån sorts
zombie å försökt göra konstgjord provisorisk andning på saker å ting...

straxt innan ja klev på mitt pass ringde morsan å berätta att hon åter igen blivit inlagd på huddinge
återigen lunginflammation som vägrar att ge sig  å återigen i sjukhussängen me intravinösa mediciner
å andningshjälp :(
min fina fina lilla  mamma!!!
ja pallar verkligen inte! de ger mig så mycke obehag å ja har så mycke ångest för sjukhus!!
de väcker så fruktansvärt mycke minnen från sista åren me farsan
å ja e LIVRÄDD för att ja ska förlora ytterligare en förälder,ja e fan bara tretti!! eller ok då 32 men ändå ...

nåväl de e väl bara å kavla upp ärmarna å köra på lixom..
de som inte dödar härdar en har ja hört!
1000 tack till kollegorna som sliter lite extra på jobbet imorn för att kunna lösgöra mig
så ja kan rodda upp saker å ting me morsan!
å 1000 tack till alla mina fina omkring mig som alltid peppar mig,utan er hade ja givit upp för länge sen!
ni ger mig styrka,mod å ork att plöja vidare hoppas att ni vet vilka ni är!!
kärlek till er där ute!
glöm inte att älska dom omkring er som om de vore deras sista dag- de kan vara så!!
kärlek å pengar e sånt man ska släsa på sina älsklingar för de kommer ta mig fan ALLTID tillbax!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tänker på dig och din mamma... <3

2011-11-04 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0