ajm ölajv beliv it år nott!

jo men asså ja lever, även om man kanske inte kan tro det med den fantastiska uppdateringen :)
e farsinerad över att folk ens fortsätter att komma tillbax i tron om att ja kanske
skulle kunna ha skrivigt något :) eller iofs e ja farsinerad över att folk finner de ja skriver
intressant överhuvudtaget! :)

livet rullar i alla fall på som vanligt!
om en vecka åker jag å världens bästaste bäbis iväg en sväng på äventyr :)
bäbis ska träffa sin framtida man å då måste ja ju göra min moderliga plikt  å följa med
så hon inte hamnar i trubbel, å så passar jag på att kramas me hennes lossaspappa haha
snacka om å göra de bra för sig!

nä nu måste ja sova annars kommer kunderna fly i ren skräck när dom ser mig imorn :)

Kommentarer
Postat av: emma bäbis

VI ÅÅÅÅÅÅKKKEEEERRRR :D:D:D:D:D:D

du e bäst,

vi kommer att ha så kul maaaamiiii <33

puss

2011-11-27 @ 07:58:16
URL: http://emmaidalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0