bilder från tisdan...

tjo bah!

igår hade jag en härlig da me mycke skratt å kvallitetstid me folk ja gillar!
ja fick en hel del uträttat å känner mig nöjd  å är fortfarande helt aptrött!

startade me en skitdålig å KORT sömn,å sen kom fina emma å plocka upp mig..
vi drog till huddinge centrum för att hitta ett par nya glajor till mig eftersom att mina
nuvarande har befunnit sig mitt i skottlinjen senaste månaderna!
så nu e mina nya beställda å ja hade faktiskt lite flyt då synsam inte längre ska jobba me
tiger of sweden så va alla deras bågar på utförsäljning :)
nåväl de blev ju typ ett rån i alla fall me tanke på att ja har så jävla stört synfel,å glasen blir dyra!
så 3600 va :/ men va fan man måste ju se lixom!!:)

efter åt vi tillsammans då bror va på fotboll å emma va ensam me tjejerna,
emma kasta ihop en smarrig spaghetti å kättfärssås å t.o.m emelie käka me go aptit
(vanligtvis brukar hon äta som en liten fluga, sålänge de inte serveras gurka)
hon e söt som socker, emelie  :) men jäklar så bestämd...å i trottsåldern :)



sen ville inte emelie va me på fler bilder men de ville hennes syster :)
melina käkar ju inte vuxenkrubb ännu men där emot gillar hon å käka majskrokar
å de gör hon me hela nyllet hahah :)
så jäkla söt!!


eftersom att ja fick lite ensamtid me mitt söta "gudbarn" så passade ja på att knäppa lite bilder
de e så sjukt att hon e så orimligt lik båda sina föräldrar samtidigt
å sen e hon lika snäll å glad som sin gudmor :)






vi lirade lite yatzy å en 500 hundring innan ja åkte upp å träffade fina stefan för ett par cigg
å lite skitsnack! så varm å så rolig,han kan fan alltid få mig på bra humör! men
han kommer även va den som ger mig gråa hår asså,haha jäkla strulpelle!
men vafan alla har ju en "bra" lista å en "dålig lista  å de e ju bara att gilla läget
å grått hår går ju att färga :)

imorgon ska ja va tidigare på jobbet så nu ere sängen som gäller!
over and out!
kärlek till er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0