hallå vart är du??!! :)

känner mig tom å oinspirerad till att skriva!
känner mig uttråkad å ostimulerad!
livet bara rullar på å de känns som ja bara hänger på å gillar läget...
jag vill bli tagen me storm, vill bli omruskad! väckt ur tråket!
vill ha lite spänning,vill att livet ska leka me mig!
vill att prinsen rider in på sin vita springare!
eller va fan de e grönt om han kommer i en risig volvo oxå...
eller om han springer hit, de e skit samma, bara han har sjukt mycke humor å gillar att kramas!
den här tiden på året måste man kramas me nån annars DÖR man!
ja har så mycke kärlek å omtanke i kroppen som bara vill ut,
om ingen kryper hit snart å låter sig bli älskad så kommer jag snart att sprängas!
de e dax nu att hitta min bäste vän-min soulmate-min stora kärlek å partner in crime!


Kommentarer
Postat av: Annso

Jo, han har en bror, men ingen jag skulle rekommendera till en vän ;) Dom är tyvärr inte gjorda likadant :p

Jag hoppas verkligen att det är din tur att hitta Mr Right nu, det är fanimig på tiden! :D



Och kramar, jaa. Det är balsam för själen <3

2011-11-18 @ 22:27:30
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0