de e natt nu..

så mycke ja e irriterad på! har hört så sjuka saker idag
hatar folk som verkligen går in för att förstöra för andra!
va ere för njutning i att göra nån annan illa lixom?
gör folk de för att höjja sig själva eller?
de funkar inte så! skit kommer  ALLTID tillbax!
man får de man förtjänar-gör gott få gott!

ja vill bara omringa mig av goda människor som gör mig glad å som gör mig gott!
ja vill leva i en skön harmoni där alla bidrar å alla e goda,där man lever för sina vänner
där alla hjälper till på sitt sätt,där mitt e vårt utan att man känner sig rånad å bedragen!
ja vill bara skratta å kramas!!
vill umgås me folk som fattar när ja skojar!
ja har tur, ja har många fantastiska vänner omkring mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0