nåra av mina gobitar på jobbet

om man läser gamla blogginlägg så kan man ju snabbt börja fundera på varför i helvette
ja e kvar på min arbetsplats :) ja ställer mig ofta frågan å kommer alltid fram till samma svar..
jobbet å lönen e helt ok å de räcker för mig just nu,å ja ÄLSKAR (många av) mina kollegor
många kan ni läsa om lite då å då här i bloggen så därför tänkte ja pressentera dom ja umgås mest me å som har en speciell plats hos mig :)

emma,eller oftast kallad för bäbis

bäbis gör mig ALLTID på bra humör hon kommer till jobbet me sprudlande energi
å hon säger alltid så sjukt roliga grejer å hon har alltid dom sjukaste historierna om va som häder
i hennes liv,ja har kännt emma sen hon va bäbis på riktigt å känner även hennes familj/släkt å
de kan va en anledning till att vi har så starka band :)
emma e en toppentjej å me tanke på hur vacker hon e så kan ni ju fatta att ja har
fullt jävla sjå att försöka vifta bort alla som friar till henne i kassan :)

sarah- min andra bäbis:)
jobbar tyvärr inte hos oss längre -eller hon har i alla fall inga fasta tider men e väl fortfarande anställd?!
sarah e oxå en sån tjej som alltid ger mig energi å glädje,ja har följt bäbbe under några år och ja e så sjukt imponerad av henne!!så himla synd att hon inte jobbar hos mig längre för hon va väldigt omtyckt av både kunder å kolleger  och de va skönt å ha henne till hands när de va dags för tunga lyft :)

även bebbe hade många friare i kassan men hon kan fan vifta bort dom själv hahahah
egentligen vill ja inte ha henne på jobbet alls! hon e inte menad att sitta i kassan på ica å slösa bort sitt liv!
nä hon ska försvara sina guld titlar å fightas för sverige i landslaget!!
lycka till i turkiet nästa helg bebbe!!

nästa mupp på bygget e en väldigt kär å go vänn!

tess-även kallad biatch eller guling hahah

tess e feromenal vi har fan jämt kul när vi jobbar
ja kan prata me tess om typ allt,å ja känner till alla hennes sjukdommar :)
gulingen e hypokondriker å har ganska ofta typ cancer när hon kommer till jobbet
egentligen e tess hudterapeft men hon kommer aldrig va nått annat än en ica hora...
inte ens om hon säger upp sig,för en icastämpel tvättar man inte bort i första taget :)
tess aj löv ju!! ;)


lou-eller lossan, ja eller icas andra guling

rak,ärlig,rolig,å stort hjärta e ett rimligt sätt att beskriva lossan på
vi har gjort mycke galenskap ihop under våra icaår
om vi har haft nå skumma lirare inne i butiken så e ett säkert kort att
fråga lossan vilka snubbarna på kameran är hahahah
hon gillar lite badboys så därför hade varken dövis eller praktikanten från samhall
någon chans bahahahahha konstigt att en så söt tjej drar till sig så mycke muppar !!




vi e som en stor familj...
mia-mor,morsan...
är oxå nån jag verkligen håller av!
hon e som en extra mamma,hon e rolig som fan!
vi har lika tokiga ideer å vi tycker ofta lika,hon e rapp i käften å vi tänker ungefär lika snuskigt :)
ja e glad över min mor!
ja har dock inga bilder på mor å hennes från fejan kan man inte sno ju!
men ja lyckade tydligen fånga henne på en utgång vi hade för inte så länge sen..

mia e kvinnan till vänster ..den andra är mor i familjen aleksov
tre st ur klanen jobbar hos oss å de e verkligen fantastiska människor
me hjärtat på rätt ställe!! ja har lika kul me alla tre,å har inga problem att öppna mig för nån av dom!
marija -märy
är kvinnan som pratar me hela kroppen e hon arg så syns det år hon glad så syns det :)
ja älskar hennes skratt å  ja har ofta ont av hennes berömda smällar man får när man pratar me henne :)

milos e hunken som får tjejernas hjärta att flimra lite :)
men nått man inte ser är att han e  så jäkla snäll å en riktigt ödmjuk kille!
vi jobbar mycket ihop å ja älskar att jobba me milos,han gör allt lätt å jobbar hårt,
de e nån ja aldrig behöver guida han har lixom en egen hjärna :)

hanns syster andjelina e en brud me båda fötterna på jorden å rikligt me
skinn på näsan,hon e dödligt vacker å jävligt kul att snacka med :)
hennes kompiskrets består av den ena kändisen efter den andra hahaha 


de finns många fler kollegor som betyder mycket för mig å ja skulle
gärna skriva långa noveller om dom men klockan e ju 0515 å de skulle va skönt att sova :)
så ni får några bider till men utan jätteförklaringar...
vill dock poängtera att dom e mig kära!!

tina go å gla norsk göteborska :)
men hon vill inte vara med på bild :)
å ja vet inte hur man blurrar bilder så den här bilden får tala för va ja tycker om henne :)


hans,subban,divan,ha ha stans mest neggativa skåning :)


ehab e svartskallen som alltid e hjälpsam för "kvinnor ska inte jobba hårt å lyfta tungt" sött!!
ja garvar ofta åt hanns språk bloopers...typ när han äter fitta ost :)


den glade göteborgarn som e våran fixande vaktmästare på jobbet



sista bilden e ett måste mest för att tinas rosa väska klär honom så jävla bra! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Söt du e! <3 Men bilden kan ju diskuteras ;P

2011-05-07 @ 12:20:07
Postat av: emma

hahah vadå den beskriver ju dig gladare än gulast! ;)

2011-05-07 @ 15:18:25
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Emma

Naww gud vad glad du gör mig :D

det är värt och jobba när man har dig där med,

all vill ju jobba med dig emma :)

Du gör en så glad och är trevlig, även när man gör fel :)

puss på dig <33

2011-05-16 @ 14:13:07
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0