bus emma

blev lite fredags barnslig idag :)
när ja kom till jobbet så va typ allt klart,de fanns väl typ två hyllor kvar att leka i å de va oxå ganska
glest på kunder....
ja å lossan står i en av hyllorna när de ringer i kassan å lossan börjar me en nöjd min att röra sig mot
kassan,den nöjda minen betydde typ yes nu händer de nått ...
då beskjuts jag av fjant å tävlingspilen å känner ett plötsligt behov av att jävlas me lou å väljer därför att
utmana henne självklart väljer ja den snabbaste vägen å seglar in i den sista kassan precis framför snoken på lou
hahaha ja ÄLSKAR ATT VINNA! å inser oxå hur roligt de måste ha sett ut för både kunderna
å vår kollega tittar ju på oss som vi vore ufon,vilket gör att jag garvar dom första 10 kunderna :)

sen...

så gömde jag lossans påse me sprit å lämnade en lapp på golvet där den stod hahahahhaha
fan va ja e rolig asså!



å folk säger att jag är 31 år gammal ??? inte en chans!!
haha mogen som en 5 åring lixom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0